۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶

مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان نفت در سامانه سما/ سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان نفت در سامانه سما به منظور تسهیل امور بازنشستگان شرکت نفت در دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نفت است. با ما همراه باشید با جزئیات مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان نفت در سامانه...

بازنشستگان صنعت نفت 1402

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان نفت در سامانه سما به منظور تسهیل امور بازنشستگان شرکت نفت در دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نفت است. با ما همراه باشید با جزئیات مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان نفت در سامانه سما در اندیشه معاصر.  برای مشاهده فیش مستمری در سامانه سما اینجا کلیک کنید.

مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت در سایت سما

ابتدا از طریق نشانی اینترنتی sama.oipf.ir پس از وارد کردن نام کاربری (شماره پرسنلی برای بازنشسته و شماره ملی برای بازمانده) و اسم رمز (که پیش‌فرض یک تا ۶ است، پس از ورود تغییر دهید) وارد سامانه سما شرکت ملی نفت شوید.
پس از ورود در صفحه نخست سما، ستون سمت چپ به نام پیشخوان مشاهده می‌شود. روی عبارت فیش حقوقی کلیک کنید. پس از چند لحظه در وسط صفحه مشخصات خود را مشاهده می‌کنید.
حال در بخش مشخص‌شده سال و ماه موردنظر را وارد می‌کنید. به‌طور مثال، برای فروردین‌ماه ۱۳۹۹ این اطلاعات را وارد می‌کنید. سال: ۱۳۹۹ ماه: ۱ سپس مشاهده فیش حقوقی را کلیک می‌کنید. در صفحه‌ای جداگانه صورت وضیعت مستمری خود را مشاهده خواهید کرد.
در صورت لزوم می‌توانید دکمه چاپ را بزنید و از آن نسخه کاغذی تهیه کنید.
چنانچه قبلاً وارد سما شده‌اید و اسم رمز را تغییر داده‌اید از همان رمز استفاده کنید و چنانچه آن را فراموش کرده‌اید. با پشتبیانی سما در زمان‌های کار اداری با شماره ۶۱۶۳۳۳۸۲ تماس بگیرید.

سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir

سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir با هدف ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به بازنشستگان صنعت نفت روی کار آمده است. کلیه بازنشستگان صنعت نفت ۱۴۰۲ و قبل آن، در هر نقطه ای از کشور که باشند، می توانند با ورود به سایت سما کانون بازنشستگان صنعت نفت sama.oipf.ir از امکانات غیر حضوری قابل ارائه در این سایت استفاده نمایند.

ارائه خدمات به صورت غیر حضوری برای کلیه بازنشستگان در کشور ضروری است. سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir برای ارائه خدمات غیر حضوری به بازنشستگان صنعت نفت در کل کشور روی کار آمده است. کلیه بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ و قبل از آن  در کل کشور، می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت oipf.ir از خدمات مختلف این سامانه به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعات حضوری به مراکز مرتبط استفاده نمایند.

با توجه به اهمیت بسیار زیاد سایت سما کانون بازنشستگان صنعت نفت ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی oipf.ir، در این مقاله قصد داریم شما را با این نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت، معرفی سامانه سما به نشانی sama.oipf.ir و همچنین امکانات سایت کانون بازنشستگان صنعت نفت آشنا کنیم.

 

 

مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت

 

برای مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت بر روی لینک یا عکس زیر کلیک کنید.

مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت

مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت

مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت

معرفی سامانه سما نفت ۱۴۰۱ sama.oipf.ir

سیستم های مجتمع اطلاعاتی یا به اختصار سما، سامانه ای است که به عنوان یک سیستم زیر نظارت واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات صندوق ها فعالیت کرده تا بتواند روند ثبت، پیگیری و دریافت خدمات را برای بازنشستگان گرامی تسهیل نماید. در یک جمله می توان رسالت این سامانه را ثبت و پپگیری خدمات دفاتر پیشخوان صندوق ها به شکل اینترنتی و از طریق سامانه سما نفت sama.oipf.ir نام برد. لازم به ذکر است که سامانه سما نفت ویژه بازنشستگان و بازماندگان شرکت نفت بوده و بقیه کارکنان و بازنشستگان، سامانه سما مختص خود را دارند.

سامانه سما نفت ۱۴۰۱ ارائه دهنده خدمات گسترده ای می باشد. گوشه ای از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط این سامانه عبارتند از:

تغییر حساب بانکی

گواهی کسر از حقوق

دریافت فیش حقوقی

صدور کارت شناسایی

دریافت کمک های بلاعوض

پاداش علمی تحصیلی

شرکت در اردوی ایثارگران

بهره مندی از زائرسرا

درخواست پاداش ورزشی

دریافت کد مددکاری

عضویت و انصراف عضویت در باشگاه و …

سامانه سما بازنشستگان صندوق نفت

سامانه سما بازنشستگان صندوق نفت

تمامی این خدمات در کنار طیف وسیعی از خدمات دیگر به صورت تماما اینترنتی در سامانه سما نفت sama.oipf.ir ارائه شده که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت آن و ورود به پنل شخصی خود از آن ها بهره مند گردند. نام کاربری و رمز عبور پیش فرض بازنشستگان و بازماندگان در این سامانه عبارتند از:

عنوان نام کاربری رمز عبور
بازنشستگان شماره پرسنلی ۱۲۳۴۵۶
بازماندگان شماره ملی ۱۲۳۴۵۶

راهنمای ورود به سامانه سما نفت ۱۴۰۱ sama.oipf.ir

سامانه جامع فناوری و ارتباطات برای دسترسی سریع و آسان کارکنان شرکت نفت به فیش حقوقی خود به صورت آنلاین راه اندازی شده است.

برخی از خدمات مانند اعلام فوت و بازیابی رمز عبور در سامانه سما نفت sama.oipf.ir بدون نیاز به ورود بوده و کاربران می توانند از صفحه اصلی سایت نسبت به انجام این موارد اقدام کنند. از طرف دیگر، طیف گسترده ای از خدمات این سامانه با ورود به پنل شخصی برای اعضای آن فراهم می باش.

برای ورود لازم است که بعد از رفتن به سایت این سامانه، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و بدین صورت به پنل خود دسترسی پیدا نمایند.

مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت از سامانه سما ۱۴۰۱

به منظور مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت ۱۴۰۱، لازم است که به سامانه فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت مراجعه کرده و با وارد کردن مشخصات خود مانند نام کاربری، مرز عبور و … به پنل شخصی خود وارد شده و پس از انتخاب تاریخ مورد نظر، فیش مربوطه را مشاهده نمایید.

نحوه بازیابی رمز عبور سامانه سما نفت ۱۴۰۱

در بازه های زمانی مختلف، ممکن است به هر دلیلی رمز عبور مربوط به خود در سامانه سما نفت sama.oipf.ir را فراموش کرده و یا به آن دسترسی نداشته باشید. در این شرایط نگران نباشید، زیرا در این سامانه امکان بازیابی رمز عبور وجود داشته و تنها کافی است بعد از ورود به سایت آن، بر روی گزینه بازیابی رمز عبور کلیک کرده و با وارد کردن نام کاربری و شماره همراه خود، رمز عبور جدیدی برای شما ارسال خواهد شد.

اعلام فوت در سامانه سما نفت ۱۴۰۱

اگر اعضای فعال در سامانه سما شرکت نفت، دچار فوت شدند، لازم است که متولیان وی هر چه سریعتر نسبت به اعلام فوت در سامانه سما نفت ۱۴۰۱ sama.oipf.ir اقدام نمایند. بدین منظور می توانند بعد از ورود، در صفحه اصلی سایت این سامانه بر روی گزینه اعلام فوت کلیک نموده و با وارد کردن مشخصات فوتی به علاوه اطلاعات مربوط به خود، فرآیند اعلام فوت وی را به انجام برسانند.

معرفی و آشنایی با فعالیت های صندوق بازنشستگی صنعت نفت

 

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار