۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷

مشاهده احکام جدید فرهنگیان / ورود به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان + دریافت احکام بازنشستگان فرهنگی

مشاهده احکام جدید فرهنگیان / ورود به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان + دریافت احکام بازنشستگان فرهنگی

حکم کارگزینی my.medu.ir

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در ادامه لینک ورود به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان به نشانی my.medu.ir را در اندیشه معاصر در اختیار کاربران گرامی در سراسر کشور قرارداده ایم. همچنین در همین صفحه از اخبار مربوط به سامانه جدید رتبه بندی معلمان و فرهنگیان، مطلع می شوید. / سامانه و سایت صدور احکام رتبه بندی معلمان.

سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان از اسفند ماه ۱۴۰۱، my.medu.ir است. فرهنگیان برای گرفتن حکم رتبه بندی، لازم است به تنها سایت رسمی احکام رتبه بندی فرهنگیان که همان سامانه مای مدیو است، مراجعه کنند. فرهنگیان عزیز شما می توانید در صورت وجود هرگونه سوال در زمینه نحوه استفاده از سایت جدید رتبه بندی و کسب راهنمایی بیشتر، با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

آموزش و پرورش به منظور اطلاع فرهنگیان و مشاهده حکم کارگزینی، ۲ سایت را به عنوان سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل و معلمان بازنشسته معرفی نموده است که در سال جاری امکان مشاهده این حکم به منظور اطلاع از حقوق و سایر موارد برای شاغلان از طریق سایت my.medu.ir و برای بازنشستگان از طریق سایت cspf.ir امکان پذیر می باشد که ورود به این سایت نیازمند کدملی و رمز عبور می باشد.

سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان my.medu.ir و cspf.ir

کلیه شاغلان آموزش و پرورش و بازنشستگان فرهنگی می توانند برای دریافت حکم کارگزینی خود به سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل و معلمان بازنشسته مراجعه نموده و از طریق این سامانه به صورت غیر حضوری حکم کارگزینی آموزش و پرورش را دریافت نمایند. تفاوتی که بین نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته و شاغلین وجود دارد، سامانه متفاوت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان می باشد که در ادامه به توضیح سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان my.medu.ir و cspf.ir پرداخته شده است.

در سال های گذشته شاغلین آموزش و پرورش می توانستند با ورود به سایت medu.ir اقدام به دریافت حکم کارگزینی نمایند اما در سال جاری دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل از طریق ورود به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir امکان پذیر می باشد. تمامی شاغلین آموزش و پرورش می توانند با ورود به پورتال شخصی خود در این سامانه، حکم کارگزینی خود را دریافت نمایند که در ادامه لینک دسترسی مستقیم به این سامانه ارائه شده است.

نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل my.medu.ir

افرادی که قصد دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل را دارند، ابتدا می بایست به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه نموده و سپس با وارد کردن کد ملی و کد پرسنلی خود و ورود به پورتال شخصی، حکم کارگزینی آموزش و پرورش را دریافت کنند. در ادامه به منظور راهنمایی بیشتر معلمان، نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل my.medu.ir ذکر شده است.

ابتدا در گوگل سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی my.medu.ir را جستجو کنید و پس از ورود به سایت در مرحله بعدی، کدملی و رمز عبور را وارد کرده و وارد پرتال شخصی خود شوید.

نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل medu.ir

فرهنگیان می توانند پس از ورود به پرتال شخصی، از قسمت دریافت حکم کارگزینی، اقدام به دریافت آن نمایند. همچنین در سال جاری با توجه به رتبه بندی معلمان، حقوق نیز متفاوت شده است که معلمان می بایست اقدام به تکمیل مدارک و ارسال آن ها نمایند.

نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته cspf.ir

فرهنگیان بازنشسته برای دریافت حکم کارگزینی می بایست روش دیگری را انجام دهند. کلیه بازنشستگان آموزش و پرورش می توانند با ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی اینترنتی cspf.ir حکم کارگزینی خود را به صورت غیر حضوری دریافت کنند. همچنین بازنشستگان فرهنگی می توانند با بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان، اقدام به افزایش حقوق خود در حکم کارگزینی نمایند. به منظور راهنمایی بیشتر، در ادامه نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته cspf.ir ذکر شده است.

ابتدا به سایت صندوق بازنشتگی کشوری به نشانی اینترنتی cspf.ir وارد شوید و پس از ورود به سایت اصلی صندوق بازنشستگی کشوری، بر روی گزینه «درگاه خدمات الکترونیک» کلیک نمایید.

در مرحله بعدی، بر روی گزینه «حقوق» و سپس بر روی گزینه «دریافت حکم حقوقی» کلیک نمایید.

برای ورود به سامانه کافیست که شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب خود را وارد کنید و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

پس از وارد کردن اطلاعات، حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته در سایت قابل مشاهده می باشد. فرهنگیانی که اقدام به بارگذاری مدارک رتبه بندی در سایت مربوطه نموده اند ولی اضافه حقوقی در حکم آن ها در نظر گرفته نشده و یا از رتبه بندی خود ناراضی هستند، می توانند با ثبت اعتراض برای رتبه بندی، اقدام به پیگیری وضعیت خود نمایند.

ورود به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان

برای ورود به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان، می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. توجه داشته باشید که حتما قبل از ورود، فیلتر شکن خود را خاموش کنید تا با اختلال دسترسی به این سایت روبرو نشوید:

آدرس سایت اصلی برای پرینت احکام و فیش رتبه بندی معلمان my.medu.ir است. بنابراین وارد سامانه My.medu.ir شوید و گزینه “نتیجه رتبه بندی” را انتخاب کنید. رمز سامانه، همان رمز سامانه رتبه بندی ( RTB.medu.ir) است.

نحوه دریافت احکام جدید رتبه بندی فرهنگیان و معلمان

نحوه دریافت احکام رتبه بندی فرهنگیان و معلمان از طریق ورود به سایت جدید صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان به ترتیب زیر است:

گام اول:

در مرورگر خود نشانی my.medu.ir را جستجو کنید تا مطابق تصویری زیر، وارد سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان و معلمان یا همان سایت مای مدیو، شوید. سپس نقش خود را به عنوان “فرهنگی” انتخاب کنید. نام کاربری همان کد ملی است و رمز عبور همان رمز سامانه رتبه بندی ( RTB.medu.ir) است. بعد از وارد کردن عدد کد امنیتی در کادر آخر، روی دکمه ورود کلیک کنید.

گام دوم:

در این مرحله، وارد پنل کاربری خود در سایت my.medu.ir (سایت جدید احکام رتبه بندی)، شده اید. روی آیکن “نتیجه رتبه بندی” کلیک کنید.

گام سوم:

سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان و معلمان

اولین حکم از بالا ، جدیدترین حکم صادر شده برای شماست

اخبار مربوط به احکام رتبه بندی فرهنگیان و معلمان

اخبار مربوط به احکام رتبه بندی به اطلاع فرهنگیان و معلمان می رسد:

** احکام رتبه بندی معلمان با تاخیر دو روزه نسبت به زمان صدور، در سامانه my.medu.ir قابل مشاهده است.

بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان دیروز با حضور معاون محترم وزیر جناب آقای ستاری فر، سرپرست مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی وبیناری درباره صدور احکام رتبه بندی برگزاری شد که موارد مهم آن را در ادامه می خوانید.

فرایند اعتراضات از طریق سامانه my.medu.ir انجام خواهد شد و تک تک مصادیق و ابهامات قابل بررسی می باشد.

به همکاران اطمینان خاطر دهید که حقی از کسی ضایع نخواهد شد. طی روزهای آینده آماده اجرای رسمی بخش (ثبت اعتراضات) خواهیم بود.

ابتدا اطلاع رسانی از طریق پیامک انجام خواهد شد و سامانه هوشمند است. فرد می تواند طی مدت ۱۰ روز به کارتابل مراجعه، نمرات را رویت و در صورت صلاحدید اعتراض خود را ثبت نماید. پس از سپری شدن ۱۰ روز سامانه غیر فعال میشود.

احتمالاً مشکل بارگذاری مستنداتی که قبلاً محدودیت در بارگذاری تعداد را داشته اند،رفع می شود.

علت از دسترس خارج شدن سامانه نمایش احکام رتبه بندی فرهنگیان و معلمان:

دلیل از دسترس خارج شدن سامانه my.medu و عدم نمایش احکام مشخص شد. با توجه به مراجعه تعداد زیادی از همکاران به سامانه my.medu.ir این سامانه با مشکل مواجه شده و به همین دلیل از دسترس خارج شده بود، این مشکل هم اکنون رفع شده است.

طبق اخبار اخیر که از لحظه به لحظه صدور احکام منتشر کردیم، برخی احکام نکاتی داشته یا با اشکالاتی مواجه بوده که این‌موارد باعث ایجاد نگرانی، ابهام و سوال برای همکاران شده است و به همین دلیل موج مراجعه حضوری به ادارات و تماس تلفنی با قسمت کارگزینی را ایجاد کرده است که در دو سه روز اخیر از نزدیک شاهد آن بودیم به همین دلیل در برخی مناطق بطور موقت احکام در سامانه نمایش داده نخواهد شد تا احکام نگارش اصلاحی هم صادر شود و پس از آن احکام منتشر شود.

احکام موقت رتبه بندی معلمان در حال صدور است. بر همین اساس فرهنگیان می توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی https://my.medu.ir/ از صدور حکم خود مطلع شوند.

حکم کارگزینی چیست؟

شاید برای برخی این سوال به وجود آمده باشد که حکم کارگزینی چیست؟

در واقع داشتن این حکم برای تمامی افراد و پرسنل یک مجموعه یا سازمان واجب است. به این جهت، نشان دهنده وضعیت استخدامی افراد در هر نهاد یا سازمانی، همین حکم کار گزینی می باشد.

مطالبی که در این حکم ذکر می شوند، عموما راجع به تعهدات متقاضی نسبت به نهاد و سازمان و یا نحوه پرداخت حقوق توسط سازمان به فرد است. با توجه به این نکته می توان لقب تعهد نامه ای دو جانبه را نیز به این حکم اطلاق کرد.

بنابر اهمیتی که این حکم دارد، توصیه می شود تمامی افراد شاغل، نسبت به دریافت حکم کارگزینی از ارگان مربوطه خود بی تفاوت عمل نکنند.

اطلاعات مندرج در حکم کارگزینی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

حکم کارگزینی برای فرهنگیان و تمامی کارمندان بخش های دولتی و خصوصی، حاوی اطلاعات مهمی از قبیل اختیارات قانونی شخص در چارت سازمانی است.

این حکم نشان دهنده شروع به کار رسمی فرد مورد نظر در سازمان بوده و معمولا توسط بالاترین مقام سازمان یا مافوق کارمند صادر می شود؛ که محتویات آن به نوعی تعهدات کارفرما و کارمند را در قبال یکدیگر نشان می‌دهد.

طبق حکم پرسنلی، کارمند باید بر اساس اختیارات قانونی که به وی اعطا می‌شود، یک سری وظایف را برای سازمان مورد نظر خود انجام دهد. همچنین در قبال آن، کارفرما نیز متعهد به پرداخت حق و حقوق وی می‌شود؛ بنابراین جنبه حقوقی بالایی برای طرفین دارد.

این حکم همچنین می‌تواند نشان‌دهنده تغییر وضعیت فرد شاغل در سازمان مانند ارتقاء شغلی وی باشد، که بعد از صدور و تایید توسط واحد منابع انسانی بایگانی می‌شود. گاهی اوقات نیز امکان دارد صدور اینگونه اسناد به علت افزایش حقوق، ترفیع یا مواردی از این قبیل باشد که در کل نیازمند صدور حکم است.

احکام کارگزینی در یک نگاه می‌توانند جایگاه افراد در چارت سازمانی را نشان دهند. این چارت ممکن است در ادامه دچار تغییر شده و وضعیت شغلی افراد نیز به دنبال آن تغییر کند. ضمنا کارکنان یک سازمان می‌توانند از این سند برای دریافت برخی امتیازات خارج از سازمان، از قبیل دریافت تسهیلات یا اخذ ویزای خارج از کشور نیز استفاده کنند.

از جمله مهمترین اطلاعات فردی مندرج در این سامانه اینترنتی، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

آیین نامه ها و دستورالعمل‌های تامین اجتماعی، قانون کار و سایر مقررات مربوط به وزارت کار

آیین نامه های استخدامی یا دستورالعمل های اداری مربوط به هر سازمان

اطلاعات مربوط به چارت سازمانی و جایگاه فرد استخدام شده

سوابق، تحصیلات، سن و سایر اطلاعات شغلی و هویتی فرد

سامانه اینترنتی دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان ۱۴۰۲

طبق اعلام معاونت سازمان آموزش و پرورش، کلیه شاغلان آموزش و پرورش و بازنشستگان فرهنگی می توانند برای دریافت حکم کارگزینی خود به سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل و معلمان بازنشسته به نشانی اینترنتی cspf.ir مراجعه کرده و از طریق این سامانه به صورت غیر حضوری حکم کارگزینی آموزش و پرورش را دریافت نمایند.

تفاوتی که بین نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته و شاغلین وجود دارد، سامانه متفاوت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان می باشد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

در این میان اما نکته حائز اهمیت برای دریافت حکم کارگزینی آموزش و پرورش این است که، این حکم برای بازنشستگان و شاغلین آموزش و پرورش از طریق سامانه های مختلفی دریافت می شود.

سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل، سایت اصلی وزارت آموزش و پرورش می باشد. سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته، سایت صندوق بازنشستگی کشوری و خدمات الکترونیک این سایت می باشد.

راهنمای دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل ۱۴۰۲

مراجعه به به سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی medu.ir و انتخاب استان محل اشتغال

کلیک بر روی گزینه «ورود» در سامانه های استانی و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور

حال با ورود به پورتال شخصی خود،می توانید با ورود به قسمت دریافت حکم کارگزینی، حکم کارگزینی خود را دریافت نمایید.

در این میان کلیه بازنشستگان آموزش و پرورش می توانند با ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری، به نشانی اینترنتی cspf.ir حکم کارگزینی خود را به صورت غیر حضوری دریافت کنند.

ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی اینترنتی cspf.ir و انتخاب گزینه درگاه خدمات الکترونیک از منوی بالای سایت

انتخاب گزینه «حقوق» و سپس بر روی گزینه «دریافت حکم حقوقی» در مرحله بعد

وارد کردن شماره دفتر کل، شماره ملی و شماره حساب و بر کلیک بر روی گزینه ورود

در انتها، پس از ورود به سامانه می توانید حکم کارگزینی فرهنگی خود را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با سایت ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان Itms.medu.ir

نکات در هنگام دریافت اینترنتی حکم کار گزینی

نکته ۱

تمامی مراحل دریافت حکم کارگزینی از طریق سایت های اعلام شده پیگیری می شود.

بنابراین باید در هنگام ثبت اطلاعات خویش احتیاط کامل به خرج دهید. سایت های دیگری به این منظور تعبیه نشده اند. لذا داشتن دقت عمل برای ثبت داده ها امری ضروری است.

نکته ۲

از مهم ترین حکم هایی که به کارکنان آموزش و پرورش اعطا می شود، حکم کار گزینی است. در واقع در این حکم اطلاعات گوناگونی از جمله میزان درآمد (افزایش یا کاهش حقوق) را در بر می گیرد.

بنابراین تمامی شاغلین یا بازنشستگان با استفاده از این حکم خواهند توانست تا اطلاعات مربوط به دریافتی حقوق، میزان افزایش حقوق و… را به دست آورند. بنابراین دریافت حکم کارگزینی اهمیت بالایی پیدا می کند.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان آموزش و پرورش ۱۴۰۲

یکی از مهم ترین مدارکی که فرهنگیان می توانند باز هم به روش غیر حضوری، آن را دریافت کنند، فیش حقوقی فرهنگیان می باشد.

سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان، سایتی جدا از سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان می باشد. سامانه فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی اینترنتی fish.medu.ir، یکی از سامانه های پر کاربرد وزارت آموزش و پرورش می باشد.

برای این منظور تمامی افرادی که قصد دریافت فیش حقوقی فرهنگیان را دارند، می توانند با مراجعه به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی اینترنتی fish.medu.ir، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان، کافیست که شماره ملی و شماره پرسنلی خود را به خاطر داشته باشید. همچنین، برای ورود به این سامانه، لازم است که فرهنگیان رمز عبور سامانه همگام خود را به خاطر داشته باشند تا بتوانند به سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان وارد شوند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

آوینا

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲


باسلام لااقل ی فیش خوب میزاشتی آخه این فرد الان ۴۲سالشه و۳سال سابقهکار؟یعنی از الان خسته است

Eli

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲


عجب.!!!

نظرات بسته شده است