۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵

مسعود شجاعی و نساجی در خط پایان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ایپنا،مسعود شجاعی و نساجی در خط پایان. مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم ملی و یکی از رکوردداران حضور در جام جهانی با لباس تیم ایران، پس از یک سال و نیم حضور در نساجی به پایان همکاری خود با ای...

مسعود شجاعی و نساجی در خط پایان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ایپنا،مسعود شجاعی و نساجی در خط پایان. مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم ملی و یکی از رکوردداران حضور در جام جهانی با لباس تیم ایران، پس از یک سال و نیم حضور در نساجی به پایان همکاری خود با این تیم رسید.

این بازیکن شاخص فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم‌های صنعت نفت آبادان، سایپا، الشارجه، اوساسونا، لاس پالماس، الشحانیه، الغرافه، پانینیوس، آ.اک.آتن و تراکتور را در کارنامه دارد، در طول نیم‌فصل نخست لیگ بیست و دوم در مجموع در چهار مسابقه برای نساجی به میدان رفت و در ۷۳ دقیقه حضور خود در زمین، یک پاس گل هم به نام خود ثبت کرد.

شجاعی که فصل گذشته با حضور در نساجی موفق به فتح جام حذفی شد و در بیست و هفت بازی برای این تیم، دو گل و دو پاس گل ثبت کرده بود، به صورت توافقی قرارداد خود با نساجی را فسخ کرد.

اولین بازی مسعود شجاعی در این فصل در هفته هفتم برابر نفت مسجدسلیمان و آخرین بازی او با پیراهن نساجی در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان رقم خورد و این بازیکن زمانی که تیمش با یک گل عقب بود، در دقیقه ۵۴ جای حسین زامهران را گرفت ولی پس از آن در سه مسابقه پیاپی روی نیمکت نشست

باید دید این بازیکن تکنیکی ۳۸ ساله که ۱۹ سال از اولین بازی‌اش با لباس تیم ملی ایران می‌گذرد، با تجربه حضور در صد مسابقه لالیگایی، ۴۸ بازی در سوپرلیگ یونان، ۴۵ بازی در لیگ ستارگان قطر و نزدیک به ۹۰ بازی در لیگ برتر ایران، در نهایت کدام تیم را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد کرد.

مسعود شجاعی که پیش از این نشان داده با انتقال‌های ناگهانی مقصدهای جذابی را انتخاب می‌کند، در مدت حضور در فوتبال ایران در بازگشت از اروپا ارتباط خوبی با ساکت الهامی داشته و به همین دلیل از هوادار به عنوان محتمل‌ترین مقصد این بازیکن یاد می‌شود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط