۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰

مسافران شمال حتما بخوانند/ آزادراه تهران-شمال هم مسدود شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا؛ ایمان محرابی‌نیا درباره وضعیت جاده‌های شمالی کشور توضیح داد: جاده چالوس حد فاصل بیلقان تا شهرستانک در دو روز گذشته مسدود بود که به واسطه ریزش در حوزه مازندارن و بحث ایمن‌سازی، باقی...

مسافران شمال حتما بخوانند/ آزادراه تهران-شمال هم مسدود شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا؛ ایمان محرابی‌نیا درباره وضعیت جاده‌های شمالی کشور توضیح داد: جاده چالوس حد فاصل بیلقان تا شهرستانک در دو روز گذشته مسدود بود که به واسطه ریزش در حوزه مازندارن و بحث ایمن‌سازی، باقی مسیر این محدوده در مسیر رفت و برگشت هم مسدود شد.

وی خاطرنشان کرد: از این رو به‌دنبال مسدود شدن تمامی محور چالوس، مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران – شمال هم به‌دلیل ایمن‌سازی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته، به‌دنبال بارش باران و به راه افتادن سیل در برخی از مناطق کشور، بعضی از جاده‌ها مسدود شدند؛ از جمله جاده‌های شمالی کشور و جاده چالوس که با سیل‌گرفتگی و آب‌شستگی تخریب شده بودند.

در این خصوص غلام‌عباس بهرامی‌نیا -مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای- صبح امروز به ایسنا گفته درباره اقدامات سازمان راهداری هنگام بروز سیل گفته بود که هنگام بروز سیل با اولین اعلام و هشدار هواشناسی، سازمان راهداری امکاناتش را در استان‌ها و شهرستان‌هایی که اعلام بارش شده، بسیج می‌کند و همکاران راهداری با امکانات و ماشین‌آلاتشان حضور دارند و آمادگی عملیات راهداری را دارند که اگر آب‌گرفتگی و ریزش رخ داده، ریزش‌برداری کنند و اقدامات امدادی لازم را انجام دهند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط