۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸

مزایده باشگاه پرسپولیس به زودی برگزار می شود

کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس از طریق مزایده انتخاب می شود.

رویکر جدید نقل و انتقالات پرسپولیس با جذب ستاره های خارجی منهای این ستاره برزیلی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  با توجه به بیانیه باشگاه پرسپولیس در رابطه با اقاله(پایان) قرارداد همکاری با شرکت آتیه پرداز، از این پس این باشگاه می‌تواند مهیای حضور در مزایده برای انتخاب کارگزار جدید شود. قرمزها به دنبال آن هستند تا با انتخاب کارگزاری مناسب بتوانند مشکلات مالی باشگاه را تا حد بسیار زیادی حل کنند.

با توجه به اینکه این اولین بار است یک باشگاه دولتی به دنبال انتخاب کارگزارش از طریق برگزاری مزایده رسمی است، نمایندگان قوه قضاییه، سازمان بازرسی و بخش حقوقی وزارت ورزش بر اجرای مزایده نظارت ویژه خواهند داشت.

باشگاه پرسپولیس همزمان با مراحل انجام اقاله قرارداد آتیه پرداز بیش از ۸۰ درصد از مراحل انجام مزایده را پیش برده و این احتمال وجود دارد تا در هفته اول مهرماه مزایده رسمی این باشگاه برگزار شود.

گویا چند شرکت آمادگی خود را برای حضور در این مزایده به اطلاع باشگاه پرسپولیس رسانده‌اند و پیش‌بینی می‌شود با توجه به مطالعاتی که بر روی قرارداد همکاری با آتیه پرداز صورت گرفته شاهد قرارداد بهتری نسبت به قرارداد قبلی باشیم.

پیش از این باشگاه پرسپولیس، قراردادهای اسپانسری و کارگزاری زیادی را مانند (ریحان فیلم،۳۰۹۰، بهنام پیشروی کیش و ..) به امضا رسانده بود که هیچکدام از آنها شفافیت مالی لازم را نداشته و برخی از آنها در میانه راه به همکاری‌شان با پرسپولیس پایان دادند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار