۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷

مروری بر گل‌گهر لیگ بیست‌ودوم؛ جبران جام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مروری بر گل‌گهر لیگ بیست‌ودوم؛ جبران جام. «جبران فصلی که گذشت». احتمالا امیر قلعه نویی اعتقاد دارد که اگر فصل گذشته کسر امتیاز و بعضی از اتفاقات برای تیمش رقم نمی‌خورد می‌توانست مدعی جدی قهرمانی با...

مروری بر گل‌گهر لیگ بیست‌ودوم؛ جبران جام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مروری بر گل‌گهر لیگ بیست‌ودوم؛ جبران جام. «جبران فصلی که گذشت». احتمالا امیر قلعه نویی اعتقاد دارد که اگر فصل گذشته کسر امتیاز و بعضی از اتفاقات برای تیمش رقم نمی‌خورد می‌توانست مدعی جدی قهرمانی باشد. این ادعایی است که او این فصل باید آن را به اثبات برساند. به همین دلیل هم با تمام قوا وارد بازار نقل‌وانتقالات شده تا هم این فصل خودش را به اثبات برساند و هم حقانیت تیمش در فصل گذشته را ثابت کند. قلعه‌نویی که زمانی حضورش در یک تیم شرط لازم برای قهرمانی بود مدتی است از نقش همیشگی خود فاصله گرفته و این فصل می‌خواهد چهره قدیمی‌اش را بازیابی کند.

جداشده‌ها و تازه‌واردها

قلعه‌نویی از معدود مربیانی است که همیشه به جنگ قهرمانی با جوانان اعتقاد داشته است. به همین دلیل این فصل هم ۳ بازیکن جوان در لیست خریدش دیده می‌شوند. ۲ بازیکن از این ۳ نفر گزینه‌های جدی پرسپولیس بودند اما در نهایت حضور در سیرجان را ترجیح دادند. محمد خدابنده‌لو به عنوان یکی از معدود پدیده‌های فصل قبل و امیر شهیم، پدیده لیگ یک هر دو به تیم قلعه‌نویی آمدند. مهران درخشان‌مهر ۲۳ ساله هم جانشین میلاد زکی‌پور شده است. البته مهاجم قدبلند باتجربه هم از علاقه‌های همیشگی قلعه‌نویی است و این‌بار امین قاسمی‌نژاد را انتخاب کرده است. یک خرید خارجی خوب در پست هافبک تهاجمی به نام وسلی گومز برزیلی هم باید به این لیست اضافه کرد. امیر قلعه‌نویی از فاز دفاعی تیمش در فصل گذشته رضایت نداشته و این را از لیست جداشده‌های این تیم می‌شود متوجه شد. محمدرضا خانزاده، میلاد زکی‌پور، ایمان سلیمی، فرشیدباقری و احمد موسوی بازیکنان فاز دفاعی بودند که از این تیم جدا شدند. در فاز هجومی هم یک شکست بزرگ برای قلعه‌نویی رقم خورد و سعید صادقی به عنوان بمب نقل‌وانتقالاتی به پرسپولیس رفت.

خداحافظی تلخ

بدون شک جدایی سعید صادقی بدترین خبری بود که می‌شد برای امیرقلعه‌نویی و تیمش متصور شد. مدیران گل‌گهر تلاش زیادی کردند تا شاید بتوانند با پیشنهادهای وسوسه‌کننده این بازیکن را یک فصل دیگر در سیرجان نگه دارند اما موفق نشدند. قطعا ماندن سعید صادقی می‌توانست معادلات قهرمانی را در ذهن قلعه‌نویی راحت‌تر شکل دهد اما او یک مهره مهم را از دست داد تا نقشه‌های جدیدتر و سخت‌تری برای رسیدن به صدر طراحی کند.

سلام شیرین

پدیده لیگ برتر را می‌توان بهترین صید قلعه‌نویی دانست. در حالی که تیم‌های زیادی خواهان او بودند، قلعه‌نویی توانست محمد خدابنده‌لو را به سیرجان بیاورد. بعد از جدایی احمدرضا زنده‌روح و رفتن او به خدمت سربازی، میانه میدان گل‌گهر استحکام لازم را نداشت و با این خرید حالا یک جانشین تازه‌نفس برای بازیکن باتجربه جداشده پیدا شده است.

ترکیب احتمالی

محسن فروزان بعد از یک فصل عالی همچنان اعتماد قلعه‌نویی را برای فصل بعد جلب کرده است. بهنام برزای، علیرضا آرتا، آرمین سهرابیان و شایان مصلح در خط دفاع به میدان خواهند رفت. علیرضا علیزاده و محمد خدابنده‌لو دو هافبک دفاعی خواهند بود. کی روش استنلی مهاجم اصلی تیم است و پشت سر او احتمالا تیکدری، گومز تازه‌وارد و تبریزی بازی خواهند کرد.

جای خالی

همه چیز گویا برای رسیدن به یک جام مهیاست. در ترکیب تیم قلعه‌نویی نمی‌توان به جای خالی اشاره کرد. بازیکنانی در هر پست که توانایی‌های خوبی دارند با جانشینان خوب روی نیمکت. ترکیبی از نیروی جوانی و تجربه باعث شده تا نتوان به یک جای خالی در گل‌گهر اشاره کرد. شاید در رقابت با مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل فقط گل‌گهر اسم و رسم کمتری نسبت به رقیبان داشته باشد و همین مسئله هم باعث شود تا شانس کمتری برای این تیم نسبت به سرخابی‌ها پایتخت و سپاهان قائل شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار