۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱

مرد عاشق زن بلاگر را به دادگاه کشاند + جزئیات

او مدام در اینستاگرام است و این موضوع حال مرا بد می‌کند. وقتی اعتراض می‌کنم، می گوید من از اینستاگرام پول در می‌آورم اما من نیازی به پول او ندارم.

مرد عاشق زن بلاگر را به دادگاه کشاند + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،زن بلاگر که ۶ ماه پس از ازدواج با مرد مورد علاقه‌اش به بن‌بست رسیده بود برای جدایی راهی دادگاه خانواده شد.

اواسط پاییز بود اما سرمای خشک و سوزناک هوا زمستان را یادآوری می‌کرد و این سردی در چهره و رفتار زوج‌هایی که برای جدایی به دادگاه خانواده آمده بودند بیشتر نمایان بود. در میان ده‌ها زوجی که آن روز در دادگاه بودند حرکات عجیب زن جوانی که مدام در حال سلفی گرفتن بود بیشتر خودنمایی و جلب توجه می‌کرد. برایم عجیب بود که چرا در چنین شرایطی در حال عکس گرفتن است. در همان موقع شوهرش به او تذکر داد تا گوشی تلفنش را کنار بگذارد.

وقتی زوج جوان رو به روی قاضی نشستند، نوید گفت: جناب قاضی اجازه دهید من برایتان توضیح بدهم که مشکل ما از کجا شروع شد. ما در فضای مجازی باهم آشنا شدیم من از نوشته‌ها و عکس‌های صبا خوشم آمده بود و توجه مرا خیلی جلب می‌کرد البته که من خودم دستی در عکاسی و نوشتن داشتم همین باعث شد که فکر کنم نیمه گمشده خودم را پیدا ‌کرده ام. دل به دریا زدم و گفتم دوست دارم باهم آشنا شویم و قرار بگذاریم تا هم را ببینیم. او هم پذیرفت و حدود یک ماه باهم ارتباط داشتیم تا اینکه از او خواستگاری کردم و او هم جواب مثبت داد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار