۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳

مردم با انتخاب رئیس جمهور آینده به تغییر فضای کشور امیدوارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محمدصالح جوکار طی پیامی خطاب به رئیس جمهور منتخب نوشت: بسیار خرسندیم که این حضور پرشور در انتخابات منجر به انتخاب حضرتعالی با رای حداکثری مردم به عنوان هشتمین رئیس جمهور در نظام مقدس جمهوری اسلامی...

مردم با انتخاب رئیس جمهور آینده به تغییر فضای کشور امیدوارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محمدصالح جوکار طی پیامی خطاب به رئیس جمهور منتخب نوشت: بسیار خرسندیم که این حضور پرشور در انتخابات منجر به انتخاب حضرتعالی با رای حداکثری مردم به عنوان هشتمین رئیس جمهور در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و قطعا این انتخاب آگاهانه و مسئولانه می تواند زمینه ساز ساختن ایرانی آباد و قوی باشد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

حضرت آیت الله ابراهیم رئیسی(دام عزه)

با سلام و احترام

حضور پرشور مردم ولایتمدار و فهیم ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا نوید بخش آینده ای نیکو و سرشار از موفقیت و برکت برای ایران اسلامی است.

ملت ایران در ۲۸ خرداد با حضور خود در پای صندوق های رای، پاسخی محکم به یاوه گویی های بدخواهان انقلاب دادند و دیگر بار بر حمایت قاطع خویش از آرمان های انقلاب اسلامی و پشتیبانی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تاکید کردند.

قطعا این حضور و تفسیر آرای اخذ شده از مردم نشان دهنده امید ملت ایران عزیز به تغییر فضای کشور از فشارها و مشکلات اقتصادی به روزهای خوب و توسعه است؛ مردم با وجود تمام گلایه ها و اعتراضات نسبت به مشکلات اقتصادی موجود که بخش اعظمی از آن نشأت گرفته از سوء مدیریت در جامعه است، پا به عرضه انتخابات گذاشتند تا آینده خود را به خوبی رقم زده و مانع تحقیق خواسته های دشمنان کور دل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند.

بسیار خرسندیم که این حضور پرشور در انتخابات منجر به انتخاب حضرتعالی با رای حداکثری مردم به عنوان هشتمین رئیس جمهور در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و قطعا این انتخاب آگاهانه و مسئولانه می تواند زمینه ساز ساختن ایرانی آباد و قوی باشد.

از خداوند منان توفیق شما را خواستاریم و امیدوارم در راه خدمت به ملت شریف ایران عزیز به ویژه پاک کردن غبار محرومیت از پیکر جامعه درد کشیده نیازمندان موفق و موید باشید و همچون سابقه درخشان طولانی که در خدمت به مردم از خود به یادگار گذشته اید، در این عرصه هم نماد خدمتگزاری به مردم به ویژه محرومان و یاور ستمدیدگان و درد کشیدگان باشید.

با تشکر

محمدصالح جوکار

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار