۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲

مربی برزیلی رزومه قوی ندارد/ بازیکن پرسپولیس شغلش را باید عوض کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مربی برزیلی رزومه قوی ندارد/ بازیکن پرسپولیس شغلش را باید عوض کند!.  یکی از مخالفان اصلی این مهاجم ازبک از ابتدای ورودش به ایران، جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی بوده است. با او درخصو...

خبر مهم و فوری برای هواداران پرسپولیس / شماره پیراهن بازیکنان سرخ پوش مشخص شد + اسامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مربی برزیلی رزومه قوی ندارد/ بازیکن پرسپولیس شغلش را باید عوض کند!.  یکی از مخالفان اصلی این مهاجم ازبک از ابتدای ورودش به ایران، جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی بوده است. با او درخصوص استوری خداحافظی تمیروف و سپس پشیمانی و پاک کردن آن از سوی بازیکن ازبکستانی پرسیدیم و دقایقی گپ زدیم؛

آقای شاه محمدی ماجرای استوری خداحافظی شرزود تمیروف به گوش شما خورده است؟

بله، کاش شرزود تمیروف به جای اینستاگرام و فضای مجازی در فضای حقیقی از پرسپولیس خداحافظی کرده و خیال ما و هواداران را راحت می کرد!

ولی او در بازی های دوستانه گل زده است؟

کدام گل؟ دروازه خالی؟! من تیکه هایی از بازی تدارکاتی پرسپولیس و تیم امید ایران را دیدم. سعید صادقی فرار کرد، مدافع روبرویش را جا گذاشت و توپ را جلوی دروازه خالی برای تمیروف آماده کرد تا او گلزنی کند. شنیدم جلوی نساجی هم ضربه سر سروش رفیعی داشت تبدیل به گل می شد که این مهاجم ازبک دروازه خالی را باز کرد! به نظر من اشتباه بزرگی است اگر پرسپولیس روی این بازیکن به عنوان مهاجم اصلی خودش حساب باز کند.

شما از همان ابتدا مخالف تمیروف بودید و به نظر می رسد هنوز هم …

من نمی توانم حرف الکی بزنم و بی دلیل از یک بازیکن خارجی بی کیفیت تعریف کنم. یک زمانی هم نا سلامتی خودم بازی می کردم و فروارد بودم. من مهاجمانی مثل فرشاد پیوس و ناصرمحمدخانی را در پرسپولیس یا حمید علیدوستی در هما، صمد مرفاوی در استقلال و اصغر مدیروستا در پاس را دیده ام. نمی توانم این موضوع را هضم کنم که یک مهاجم خارجی به ایران بیاید و در نیم فصل فقط یک گل بزند و بعد ناز هم داشته باشد و قهر کند!

اما ظاهرا از فحاشی برخی هواداران پرسپولیس به ویژه در فضای مجازی شاکی و ناراحت شده است؟

تمیروف اگر از اعتراض های هواداران پرسپولیس ناراحت شده یا باید شغلش را عوض کند، یا تیمش را یا اینکه بتواند در یک فصل حداقل ۱۵ گل بزند. مهاجمی که در نیم فصل آن هم در پرسپولیس با این هافبک های پاسور و با کیفیت فقط یک گل بزند باید هم شنونده اعتراض و انتقادات هواداران باشد.

ولی خرید مهاجم با کیفیت خارجی هم واقعا سخت است؟

خُب شما وقتی پول ندارید جنس با کیفیت خارجی بخرید چه کار می کنید؟ می روید جنس فیک و ارزان می خرید؟ یا باید جنس خوب ایرانی را پس از گشت و گذار با وسواس زیاد بخرید یا اینکه حداقل جنس بُنجُل نخرید! من فکر می کنم اگر با دقت بیشتری در لیگ برتر دنبال مهاجم ایرانی بودیم می توانستیم پیدا کنیم.

اما مهاجم ایرانی با کیفیت هم نایاب شده است؟

به هر حال این تیم مهاجم می خواهد. باید مهاجم گرانقیمت خارجی خرید یا به همین مهدی عبدی و حامد پاکدل اعتماد کرد.

شنیدید دستیار برزیلی یحیی گل محمدی هم به ایران آمد و قرارداد بست؟ نظرتان چیست؟

من رزومه قوی از او ندیدم و به هر حال مربی برزیلی هندوانه در بسته است. از الان شاید نتوان قضاوت درستی کرد. به هر حال حمید مطهری یک دستیار قوی و خوش فکر بود که خیلی در سال های اخیر به یحیی گل محمدی کمک کرد. امیدوارم این مربی برزیلی هم بتواند جای خالی حمید مطهری را در پرسپولیس پُر کند.

راستی شما از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هم انتقاد کرده و گفته بودید فقط کت و شلوار می پوشند و عکس می گیرند؟

شما بگویید کار دیگری تا به حال انجام داده اند؟ به نظرتان مهم ترین وظیفه هیئت مدیره یک باشگاه آن هم بزرگ مثل پرسپولیس چیست؟

خودتان به این سئوال جواب بدهید بهتر است؟!

درآمدزایی! کسی که بدون رزومه فوتبالی به باشگاه پرسپولیس آمده و عضو هیئت مدیره آن می شود حداقل باید آورده مالی داشته باشد. در سال های گذشته تیم پرسپولیس نردبان خیلی ها شده است. کسانی که از بغل این تیم به پُست های مهم دولتی رسیده و خودشان را حسابی مطرح کردند. چرا پرسپولیس باید پُل شهرت و اعتبار این اشخاص شود. هیئت مدیره این نیست که ۱۰ یا ۱۵ روز یک بار دور هم جمع شوید، چای و شیرینی بخورید، عکس بگیرید و بعد از یکدیگرخداحافظی کنید و بروید تا دو هفته دیگر! عضو هیئت مدیره بودن این نیست که فقط کُت و شلوار بپوشید، مصاحبه کنید و پُز بدهید. باید در عمل به پرسپولیس کمک کنید. باید اسپانسر و پول بیاورید و حرف من هم این بود. اگر حرف اشتباهی زدم شما بگویید؟ در انتها این حرف را هم باید بزنم که اگر قرار است افراد ناشناس یا غیرفوتبالی و همین طور شهرت طلب عضو هیئت مدیره پرسپولیس شوند و درآمدزایی هم نکنند چه اشکالی دارد فوتبالی ها و پیشکسوتان این تیم عضو هیئت مدیره شوند؟

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار