۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴

مربی ایتالیایی به استانبول رسید/ محدودیت کرونا مانع از سفر پین به تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،گابریله پین مربی ایتالیایی استقلال در تعطیلات لیگ برتر مثل کوین یامگا و رودی ژستد به کشورش سفر کرد اما برخلاف این دو بازیکن او هنوز به تهران برنگشته است. پین که به ایتالیا سفر کرده بود، قصد داشت با...

دست رد این ستاره اروپایی فوتبال به فرهاد و یحیی و سپاهان / در استقلال می مانم/ آغاز مذاکرات آجرلو با هوش سیال آبی پوشان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،گابریله پین مربی ایتالیایی استقلال در تعطیلات لیگ برتر مثل کوین یامگا و رودی ژستد به کشورش سفر کرد اما برخلاف این دو بازیکن او هنوز به تهران برنگشته است.

پین که به ایتالیا سفر کرده بود، قصد داشت با پرواز مستقیم میلان به تهران راهی ایران شود اما به علت محدودیت‌های کرونایی نتوانست به این پرواز برسد.

از سوی دیگر مسئولان باشگاه استقلال برای این مربی ایتالیایی پرواز غیرمستقیم گرفته اند. پین به خاطر محدودیت‌های کرونایی مجبور است اول به استانبول سفر کند و سپس از آنجا راهی تهران شود که این موضوع زمان بر است.

با همه تفاسیر، پین روز گذشته از ایتالیا به ترکیه سفر کرد و هم اکنون در استانبول حضور دارد. این مربی ایتالیایی با رایزنی‌هایی که باشگاه استقلال برایش انجام داده قرار است امشب از استانبول راهی تهران شود و اگر مشکل خاصی پیش نیاید بامداد روز جمعه به تهران می رسد.

اگر پین طبق برنامه به تهران سفر کند، فردا به اردوی استقلال می رود و در بازی با هوادار هم روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار