۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

مربی اروگوئه‌ای خودش را برای سرمربیگری ایران پیشنهاد کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مربی اروگوئه‌ای خودش را برای سرمربیگری ایران پیشنهاد کرد. برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که «خوسه دنیل کارنیو» سرمربی اروگوئه‌ای از طریق مدیر برنامه‌هایش خودش را برای سرمربیگری تیم ملی ایران به فدر...

تیم ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مربی اروگوئه‌ای خودش را برای سرمربیگری ایران پیشنهاد کرد. برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که «خوسه دنیل کارنیو» سرمربی اروگوئه‌ای از طریق مدیر برنامه‌هایش خودش را برای سرمربیگری تیم ملی ایران به فدراسیون فوتبال کشورمان پیشنهاد داده است.

این مربی ۵۹ ساله که سابقه بازی برای تیم‌های مونته‌ویدئو واندرورز و ناسیونال در کشورش و لانس فرانسه را در کارنامه دارد، از سال ۲۰۰۰ وارد جرگه مربیان شد و کار خود را نیز از سرمربیگری تیم مونته‌ویدئو واندرورز آغاز کرد. حضور روی نیمکت تیم‌های النصر عربستان، العربی قطر، تیم ملی قطر، الشباب و الوحده عربستان از دیگر سوابق این مربی محسوب می‌شود. در کارنامه این مربی موفقیت چندان زیادی به چشم نمی‌خورد.

کارنیو برای آخرین تجربه سرمربیگری هدایت تیم مونته‌ویدئو واندرورز را در دست داشت و این پست را از اکتبر سال ۲۰۲۰ در اختیار گرفت و البته ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۲ جدا شد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار