۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶

مدیر زوریا: پیشنهاد شاختار برای اللهیار شایعه است :: ورزش سه

[ad_1] کد خبر: ۱۷۶۸۳۴۸/۵۶ زمان: ۲۳:۱۲   ۱۴۰۰/۰۴/۲۵ بازدید: ۶,۲۰۷ مدیر باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین اعلام کرد که باشگاه شاختار دونتسک هیچ پیشنهادی برای جذب صیادمنش ارسال نکرده است....

مدیر زوریا: پیشنهاد شاختار برای اللهیار شایعه است :: ورزش سه

[ad_1]



کد خبر: ۱۷۶۸۳۴۸/۵۶

زمان: ۲۳:۱۲  
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

بازدید: ۶,۲۰۷



مدیر باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین اعلام کرد که باشگاه شاختار دونتسک هیچ پیشنهادی برای جذب صیادمنش ارسال نکرده است.

به گزارش “ورزش سه”، وب سایت Sportanalytic.com اوکراین در گفتگویی که با مدیر باشگاه زوریا داشت، از وی درخصوص آینده این ستاره ایرانی سوالاتی را مطرح کرد که بنا بر گفته وی، صیادمنش تا پایان سال میلادی جایی نخواهد رفت.


استانیسلاو اوگانوف مدیر عامل زوریا ملقب به “سیاه و سفیدها” می گوید مدت زمان قرارداد قرضی ستاره ایرانی تیمش تا پایان سال جاری معتبر است و “فنرباغچه” هنوز از برنامه های خود درخصوص آینده اللهیار، به این باشگاه اطلاعی نداده است.


اوگانوف در پاسخ به سوالی مبنی بر علاقه باشگاه شاختار دونتسک به جذب صیادمنش که در چند رسانه اوکراینی مطرح شده بود پاسخ داد و گفت: شاختار دونتسک برای جذب صیادمنش هیچ نشانه ای مبنی بر آغاز مذاکرات رسمی ارسال نکرده است و ممکن است در این میان شایعات زیادی در مورد صیادمنش وجود داشته باشد.


اللهیار صیادمنش ستاره ایرانی فنرباغچه ترکیه، به صورت قرضی و تا پایان سال ۲۰۲۱ با زوریا لوهانسک قرار دارد. در صورتی که این باشگاه اوکراینی قصد فعال سازی بند خرید اللهیار را دارد، باید مبلغی در حدود ۳ و نیم میلیون یورو به طرف ترکیه ای خود بپردازد.

 

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار