۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵

مدیر استقلال: هنوز پولی بابت استراماچونی به باشگاه نرسیده/ مخالفان سنگ‌اندازی می‌کنند/ وضعیت استقلال همچنان بحرانی است اما دست از تلاش برنمی‌داریم

پیرو انتشار خبری مبنی بر حل مشکل پرداخت طلب استراماچونی این شایعه مطرح شد که مشکل مالی باشگاه استقلال برطرف شده است اما ظاهراً هنوز اتفاق رسمی رخ نداده است.

از باشگاه استقلال چخبر

در ساعات گذشته خبری در رسانه‌های ورزشی به ویژه استقلالی منتشر شد که با رایزنی‌های مدیران این باشگاه و کمک دولت همچنین پا پیش گذاشتن یک اسپانسر، مشکل پرداخت طلب استراماچونی برطرف شده است اما به نظر می رشد هنوز اتفاقی که مردم منتظرش هستند رخ نداده است.

خبر ورزشی نوشت: یکی از مدیران باشگاه استقلال در این خصوص اظهار داشت: «هنوز پولی از این بابت به حساب باشگاه واریز نشده و فعلاً شرایط مثل قبل بحرانی است ولی ما در تلاشیم تا بتوانیم اوضاع را به شکلی مطلوب پیش ببریم».

حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در این باره خاطرنشان کرد: «طی یک ماه گذشته تلاش‌های زیادی صورت گرفته تا به این نقطه برسیم. در این مدت انواع و اقسام رایزنی‌ها با مسئولان و افراد دولتی یا اقتصادی انجام شد تا بتوانیم مشکلی که باعث نگرانی و ناراحتی هواداران بود را برطرف کنیم اما هنوز به طور قطع این موضوع حل و فصل نشده است».

وی با ابراز امیدواری برای حل این مشکل طی روزهای آینده خاطرنشان کرد: «ما تا یازدهم فروردین بیشتر فرصت نداریم و طبق صحبت‌های صورت گرفته با نهادی که قرار است این مبلغ را در اختیار باشگاه قرار بدهد انشاالله ظرف ده روز آینده مشکل پرداخت بدهی استراماچونی برطرف خواهد شد اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. نمی خواهم وعده توخالی به هوادار بدهم گرچه انشاءالله امیدوار شده ایم که این مسئله به زودی ختم به خیر شود».

کریمی با اشاره به برخی مشکلات به وجود آمده طی این مدت تاکید کرد: «متاسفانه در شرایطی که ما همه تلاشمان را به کار بسته بودیم تا بتوانیم پول استراماچونی را تامین کنیم برخی با سنگ اندازی در مسیر باشگاه استقلال سعی می‌کردند مانع از حصول توافق بین باشگاه و اسپانسرها شوند».

وی که نمی‌خواست به این موارد به شکل جزئی تر بپردازد، افزود: «انتشار اخبار منفی درباره اوضاع و احوال باشگاه استقلال، ایجاد نگرانی برای سرمایه گذاران و مسائلی از این دست مانع از این شده بود که بتوانیم اتفاق امروز را در هفته‌های گذشته رقم بزنیم».

کریمی تصریح کرد: «شکر خدا شرایط به سمت و سویی می‌رود که مخالفان باشگاه استقلال آن را دوست ندارند. البته امیدواریم این افراد بیش از این باعث ناراحتی و نگرانی هواداران استقلال نشوند و زحمات صورت گرفته در این مدت را بی اثر نکنند. همه تلاش ما در جهت موفقیت استقلال و البته در وهله اول خوشحالی هواداران است».

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال توضیح داد: «گرچه همه می‌دانند شاید ما در بدترین برهه تاریخ روی صندلی‌های مدیریت در این باشگاه نشسته ایم اما برای خدمت به مردم خوشحالیم و حس مسئولیت‌پذیری مان ایجاب می‌کند خم به ابرو نیاوریم و تلاش کنیم تا حداقل گره‌ای از مشکلات این باشگاه پرطرفدار را باز کنیم».

یادآور می‌شود شب گذشته عنوان شد با عقد قرارداد با اسپانسر جدیدی به نام همراه اول قرار است مشکل مالی استقلال بابت پرداخت بدهی آندره‌آ استراماچونی برطرف شود. مدیران باشگاه استقلال نیز از ظهر روز گذشته در حال برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان این شرکت و افرادی هستند که در این زمینه پیش قدم شده اند. گفته می‌شود قرار است در روزهای آینده نیز به رغم فرا رسیدن تعطیلات نوروز، این موضوع در جهت پرداخت بدهی باشگاه استقلال بدون وقفه پیش برود.

ناگفته نماند؛ حجت کریمی در واکنش به موضوع اعتصاب بازیکنان استقلال در تمرین امروز این تیم به خبر ورزشی گفت: «یکی از مدیران باشگاه مسئول پیگیری این موضوع است و به زودی درباره اش اطلاع رسانی خواهد شد».

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار