۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲

مدافع پرسپولیس سوژه انتقاد هواداران از کی‌روش!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،مدافع پرسپولیس سوژه انتقاد هواداران از کی‌روش!. یکی از بهترین‌های این فصل برای پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر مدافع راست این تیم بوده است. دانیال که بعد از چند فصل لینک شدن به پرسپو...

مدافع پرسپولیس سوژه انتقاد هواداران از کی‌روش!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،مدافع پرسپولیس سوژه انتقاد هواداران از کی‌روش!. یکی از بهترین‌های این فصل برای پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر مدافع راست این تیم بوده است. دانیال که بعد از چند فصل لینک شدن به پرسپولیس بالاخره در تابستان امسال به تیم محبوبش پیوست، در تمامی بازی‌های این فصل پرسپولیس به صورت فیکس بازی کرد و انصافا هم نمایش‌های بسیار خوبی از خودش نشان داد.

مدافع پرسپولیس سوژه انتقاد هواداران از کی‌روش!

اسماعیلی فر با وجود نمایش‌های خوب و ارسال ۴ پاس گل برای همبازیانش در این فصل، جایی در لیست تیم ملی ندارد و کی‌روش بازیکنانی مثل رامین رضاییان و صادق محرمی‌را به او ترجیح می‌دهد. حتی در مینی کمپ‌هایی که بعد از بازی‌های لیگ برتر برگزار می‌شود، خبری از دانیال نیست و این بازیکن با کیفیت فعلا پشت خط تیم ملی مانده است.

دانیال اسماعیلی‌فر در حالی در دهمین بازی خود موفق شد چهارمین پاس گل خود را بدهد (هر ۲.۵ بازی یک پاس گل) که پیش از او مهدی شیری در ۱۱۰ بازی ۵ پاس گل (هر ۲۲ بازی یک پاس گل) و صادق محرمی در ۶۳ بازی ۳ پاس گل (هر ۲۱ بازی یک پاس گل) داده بودند و حالا مدافع جدید پرسپولیس، بعد از رد شدن از محرمی، فقط یک پاس گل برای رسیدن به آمار مهدی شیری در پرسپولیس دارد.

اسماعیلی فر درحالی به تیم ملی دعوت نمی‌شود که کی‌روش مثلا بازیکنی که در تیم باشگاهی اش نیمکت نشین است ، به تیم ملی دعوت می‌کند ولی خبری از یکی از آماده ترین بازیکنان این فصل لیگ برتر نیست.

مدافع پرسپولیس سوژه انتقاد هواداران از کی‌روش!

مدافع پرسپولیس سوژه انتقاد هواداران از کی‌روش!

همین موضوع سوژه انتقاد پرسپولیسی‌ها از سرمربی پرتغالی شده و هواداران پرسپولیس معتقدند جای اسماعیلی فر در تیم ملی به شدت خالی است. پرسپولیسی‌ها می‌گویند کاش کی‌روش حداقل در اردوهای داخلی از اسماعیلی فر دعوت می‌کرد و او را محک می‌زد.

اتفاقی که رخ نداده و بعید است این بازیکن شانسی برای حضور در جام جهانی داشته باشد. آنطور که مشخص است رامین رضاییان و صادق محرمی‌گزینه‌های اصلی کی‌روش برای پست مدافع راست در جام جهانی هستند و به احتمال فراوان مدافع استقلال هم شانس زیادی برای حضور در قطر نخواهد داشت.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط