۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸

مخالفت با آزاد شدن فوتبالیست متجاوز/ آلوس قصد فرار دارد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مخالفت با آزاد شدن فوتبالیست متجاوز/ آلوس قصد فرار دارد؟. دنی آلوس مدافع سابق بارسلونا این روزها گرفتار زندان است. پرونده آزار جنسی این بازیکن برزیلی ماه گذشته در شهر بارسلون باز شد. ماجرا از کلوپ ...

مخالفت با آزاد شدن فوتبالیست متجاوز/ آلوس قصد فرار دارد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مخالفت با آزاد شدن فوتبالیست متجاوز/ آلوس قصد فرار دارد؟. دنی آلوس مدافع سابق بارسلونا این روزها گرفتار زندان است. پرونده آزار جنسی این بازیکن برزیلی ماه گذشته در شهر بارسلون باز شد.

ماجرا از کلوپ شبانه در شهر بارسلون آغاز شد که دنی آلوز به یک دختر ۲۳ ساله تعرض کرد. شاکی بلافاصله به دادگاه شکایت کرد تا فوتبالیست مشهور توسط پلیس دستگیر شود.

دادگاه بلافاصله بعد از شنیدن اظهارات طرفین حق را به شاکی داد و فوتبالیست مشهور را روانه زندان کرد. دنی آلوس در دو هفته گذشته در زندان حضور  دارد ولی تلاش‌های این بازیکن برای خروج از زندان با قرار وثیقه به در بسته خورده است.

در این زمینه نشریه «موندو دپورتیوو» اعلام کرد دادستانی اسپانیا مخالفت خود را با اعطای آزادی مشروط به دنی آلوس ستاره سابق بارسلونا متهم به تجاوز اعلام کرد زیرا خطر فرار این بازیکن وجود دارد که از ۲۰ ژانویه در بارسلونا بازداشت شده است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط