۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰

محمودزاده: وضع معیشتی جامعه نیاز به سیاه‌نمایی ندارد

نماینده مهاباد در مجلس با تأکید بر اینکه وضع معیشتی و اقتصادی جامعه خوب نیست و بیان این حرف‌ها سیاه‌نمایی محسوب نمی‌شود گفت: زباله‌گردی، کولبری، کودکان کار و قبرخوابی حاصل برنامه‌های اشتباه دولت‌های گذشته است.

محمودزاده: وضع معیشتی جامعه نیاز به سیاه‌نمایی ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جلال محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه ۳۰ مرداد) در جلسه علنی مجلس و در تذکر ماده ۷۵ آئین‌نامه داخلی اظهار داشت: یکی از نمایندگان مجلس با اشاره به اظهارات من اعلام کرد که حرف‌های من سیاه‌نمایی است در حالی که نیاز به سیاه‌نمایی در جامعه نداریم چرا که وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم و جامعه کاملا روشن است.

وی افزود: وضع اقتصادی کشور خوب نیست چرا که مسائلی مانند زباله‌گردی، کولبری، سوخت‌بری، کودکان کار، فروش اعضای بدن برای امرار و معاش، قبرخوابی و … حاصل برنامه‌های اشتباه دولت‌های گذشته است.

نماینده مهاباد در مجلس تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی محل بیان دیدگاه‌های متفاوت است و من در اظهاراتم به ایرادات کابینه آیت‌الله رئیسی اشاره کردم ولی با این حال موافق برخی اعضای کابینه آیت‌الله رئیسی هستم و به همین دلیل برای دفاع برخی از وزرا ثبت‌نام کردم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار