۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸

محمد ربیعی: پنالتی دوم استقلال درست نبود/ گفته بودم فوتبال خوبی بازی می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان بعد از شکست این تیم در نشست خبری این بازی گفت: به تیم استقلال و هواداران محترم آنها تبریک می گویم و خداقوت به مجموعه مس رفسنجان. فکر میکنم که کیفیت بازی قابل قبول بود و...

اخبار استقلال | قهرمانی استقلال در روز پنج شنبه قطعی شد / خوزستان آبی پوش است / مانع قهرمانی استقلال، فقط این تیم است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان بعد از شکست این تیم در نشست خبری این بازی گفت: به تیم استقلال و هواداران محترم آنها تبریک می گویم و خداقوت به مجموعه مس رفسنجان. فکر میکنم که کیفیت بازی قابل قبول بود و گواه شرایط بازی بود. الان بخواهم مانند سنوات گذشته به همه جا بپردازم درست نیست و تبریک میگویم ولی دومین پنالتی استقلال مشابه پنالتی پرسپولیس برابر ما بود. در نیمه دوم موقعیت زیادی نداشتند.

وی افزود:‌اگر این پنالتی، پنالتی بود، مشابه آن هم در دربی بود و باید آن هم پنالتی می شد، سلیقه های داوری نباید اینچنین اعمال شود. نباید درباره داوری صحبت کنم. نوید این را داده بودم که فوتبال خوبی بازی میکنیم و بازی را اداره کردیم. موقعیت های زیادی داشتیم و به تیم استقلال هم خسته نباشید می گویم که فکر میکنم که باید شکست می خورم. به استقلال تبریک می گویم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد حضور کمک داور ویدیویی در مسابقات لیگ برتر گفت:  الان ۱۲۰ درصد به وی ای آر نیاز داریم. به نظر خودم وقتی بازی یک بر یک بوده و ما سوار بازی بودیم، در حمله حریف در دقیقه ۵۸ که پنالتی شد، بازی سخت شد. آنها استقلال هستند و ما دومین سال است که در لیگ هستیم. این نمایش قال تحسین است. شما به عنوان کارشناس باید صحبت کنید. اگر این پنالتی بود، همین در دربی هم رخ داد، هم مقابل پرسپولیس اینطور برای حریف پنالتی گرفتند و الان هم اینطور پنالتی گرفتند.

او خاطرنشان کرد: ژستد ضربه را زده بود و توپ به اوت رفت، بعدش برخورد رخ داد و از آن پنالتی گرفتند. ما در نیمه دوم موقعیت داشتیم ولی نمی خواهم چیزی بگویم که ارزش برد استقلال زیر سوال برود. اگر این مس توانست استقلال را تحت فشار بگذارد از ارزش های حریف چیزی کم نمی کند. ما باید بیشتر زحمت بکشیم ولی عملکرد تیم ارزشمند بود.

ربیعی در واکنش به این جمله که دو گل به استقلال زدید. خط حمله سرحالی دارید گفت: من نظری در این مورد ندارم.

وی در مرود عملکرد دفاع این تیم در این بازی بیان کرد: به نظرم خط دفاعی ما هم خوب است، آقای کعبی یک اشتباه کرد. او کلی برای ما خوب بازی کرده و فوق العاده از او رضایت دارم. پیش می آید، وقتی از عقب بازی سازی میکنید این مشکلات وجود دارد. خط دفاع من باید از عقب بازی را بسازد و این مشکلات وجود دارد. پنالتی اول استقلال صد در صد درست بود. پنج دقیقه اول را خوب شروع نکردیم. یک بار قبل از پنالتی هم آقای یامگا فرار کردند. وقتی بازی رو به بالا انجام می دهید در عقب زمین هم اشتباه دارید. بازی استقلال خیلی استفاده از توپ بلند برای مهاجم است و خوب مهار کردیم ولی از کمترین موقعیت به استقلال سه گل دادیم که اگر این خط دفاعی را ببینید چه اندازه به حریف امید گل داده است. از بچه ها رضایت دارم ولی اشتباهاتی داریم که باید برطرف کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص عملکرد منشا بیان کرد: از عملکرد ایشان و تمام بچه ها رضایت دارم. تیم ما نشان داده که میانگین سنی پایین داریم و جذب بازیکنان بزرگسال و جوان. لیست بزرگسالان تیم استقلال ۱۶ نفر است که یک نفر هم محمد انصاری است و ۱۵ بازی بزرگسال داریم و بقیه زیر ۲۳ یا ۲۱ سال هستند. علیاری و امامعلی و سلیمانی و آذرباد و همگی به درستی کارشان را انجام می دهند و اینطور باید بگویم که با نهایت احترام به استقلال و برد را کمرنگ نکنم اصلا شایسته شکست نبودیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار