۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱

محمد بلبلی: دوست دارم به استقلال برگردم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محمد بلبلی در مورد فصلی که با نفت مسجدسلیمان پست سر گذاشت گفت: خیلی خوشحال شدم که با مردم خوب و خونگرم مسجدسلیمان آشنا شدم . مسجدسلیمان شهر مظلومی است و مردمان خیلی با معرفتی دارد. محمد بلبلی در م...

محمد بلبلی: دوست دارم به استقلال برگردم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محمد بلبلی در مورد فصلی که با نفت مسجدسلیمان پست سر گذاشت گفت: خیلی خوشحال شدم که با مردم خوب و خونگرم مسجدسلیمان آشنا شدم . مسجدسلیمان شهر مظلومی است و مردمان خیلی با معرفتی دارد.

محمد بلبلی در مورد این که از عملکرد فردی خودش راضی بود یا خیر ادامه داد: از عملکرد خودم راضی بودم .در کل  سیستم تیم ما دفاعی بود و بیشتر تمرکز من روی دفاع کردن بود و روی برگشت ها خیلی تمرکز داشتم.

بلبلی افزود: من به‌جای اینکه بخواهم اضافه شوم وگلزنی کنم بیشتر به سمت چپ دفاع کمک می کردم و این تاکتیک تیم ما بود. در کل از عملکردم راضی بودم ولی برای فصل جدید دوست دارم بیشتر گل بزنم و  پاس گل بدهم.

وی که در زمان مجتبی حسینی با پیراهن نفت مسجدسلیمان مقابل محمود فکری و تیم سابقش استقلال گرفت و در نفت دوباره شاگرد فکری شد در این باره اینگونه توضیح داد: طبق اتفاقاتی که افتاد آقای فکری به مسجد سلیمان آمد و ما هم افتخارش را داشتیم کنارش کار کنیم. آقای حسینی هم خیلی زحمت کشید و بازیکنان جوانی که آنچنان نام و آوازه ای نداشتند را جمع کرد. بعدش هم آقای یزدی آمد که چند وقتی در خدمتشان بودیم و  اتفاقاتی که افتاد از نفت جدا شد .

مربی بعدی ما  آقای فکری  بود که با آمدنش شوکی به بچه ها وارد شد و موفق شدیم چند بازی اول نتیجه بگیریم و در اصفهان مقابل سپاهان مساوی کردیم و دو بازی را بردیم .بعد از این  مدیریت کم‌کاری کرد و اینکه تیم از حالت یک دل بودن در آمد .در چند بازی نتوانستیم نتیجه بگیریم ولی به‌هرحال در لیگ ماندگار شدیم که کار بزرگی بود.

چه جایی بهتر از بازی در استقلال
محمد بلبلی که به صورت قرضی از استقلال به نفت رفته بود در مورد وضعیتش عنوان کرد: به صورت قرضی جدا شده بودم و الان  در اختیار باشگاه استقلال هستم و باید برایم تصمیم بگیرند. تا الآن که صحبتی نشده ولی  منتظر هستم.

بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این سوال که خودش هم علاقه مند است به این تیم برگردد یا خیر گفت: صد در صد خیلی دوست دارم برگردم و کارهایی را انجام بدهم که بعنوان یک فوتبالیست از خودم توقع دارم و خب برای این کار چه جایی بهتر از تیم خودم استقلال.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار