۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵

محسن رضایی بعد از مناظره به استودیوی تلویزیون‌های اینترنتی می‌رود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری بعد از مناظره از طریق تلویزیون اینترنتی اختصاصی خود با مردم سخن خواهد گفت. این شبکه‌های اینترنتی به همت معاونت فضای مجازی صداوسیما در اختیار هر ۷ نامزد انتخا...

محسن رضایی بعد از مناظره به استودیوی تلویزیون‌های اینترنتی می‌رود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری بعد از مناظره از طریق تلویزیون اینترنتی اختصاصی خود با مردم سخن خواهد گفت.

این شبکه‌های اینترنتی به همت معاونت فضای مجازی صداوسیما در اختیار هر ۷ نامزد انتخابات به صورت اختصاصی قرار گرفته است. محسن رضایی پیش از این عنوان «تحول» را برای شبکه اینترنتی خود برگزیده بود ولی طی یکی از پخش زنده‌های از این شبکه، عنوان را به «شهید باکری» تغییر داد.

برای مشاهده این برنامه می‌توانید به آدرس https://www.telewebion.com/live/rezaee  در تلوبیون مراجعه نمایید. این شبکه در سایر تلویزیون‌های اینترنتی رسمی ( لنز و تیوا) نیز قابل مشاهده می‌باشد.

از سوی دیگر برای ارتباط بی‌واسطه و انتقال نظرات به کاندیدای مورد نظر خود می‌توانید از طریق ارسال پیام به سامانه پیامکی اختصاصی هر یک از نامزدهای سیزدهمین دوره اقدام نمایید. بر این اساس شماره ۳۰۰۰۰۱۴۰۰۱۳۱۱ برای ارتباط با سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، شماره ۳۰۰۰۰۱۴۰۰۱۳۱۲ برای ارتباط با عبدالناصر همتی، شماره ۳۰۰۰۰۱۴۰۰۱۳۱۳ برای ارتباط با محسن رضایی، شماره ۳۰۰۰۰۱۴۰۰۱۳۱۴ برای ارتباط با سعید جلیلی، شماره ۳۰۰۰۰۱۴۰۰۱۳۱۵ برای ارتباط با سید ابراهیم رئیسی، شماره ۳۰۰۰۰۱۴۰۰۱۳۱۶ برای ارتباط با محسن مهرعلیزاده و شماره ۳۰۰۰۰۱۴۰۰۱۳۱۷ برای ارتباط با علیرضا زاکانی از سوی معاونت فضای مجازی صداوسیما آماده دریافت پیام‌ها و نظرات مردمی می‌باشد.

 

مطالب مرتبط