۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹

محرومیت چهارماه هافبک استقلال!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدیران تیم استقلال از اقدامات امیرحسین حسین‌زاده هافبک سابق تیم بسیار دلخور هستند و شکایت نامه‌ای علیه این بازیکن و باشگاه شارلوا تنظیم کردند که این بازیکن و تیمش را محروم کنند. میدان نیوز نوشت: ح...

این ۲ بازیکن استقلال صدای پیشکسوت محبوب را درآوردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدیران تیم استقلال از اقدامات امیرحسین حسین‌زاده هافبک سابق تیم بسیار دلخور هستند و شکایت نامه‌ای علیه این بازیکن و باشگاه شارلوا تنظیم کردند که این بازیکن و تیمش را محروم کنند.

میدان نیوز نوشت: حسین‌زاده که یک ماه قبل به صورت ناگهانی تمرینات استقلال را ترک کرد و راهی بلژیک شد تا به حال اقدامات لازم را برای جدایی رسمی از استقلال انجام نداده و استقلالی‌ها نیز در انتظار دریافت مبلغ رضایت نامه وی هستند تا با این مبلغ محمد محبی را به خدمت بگیرند اما حسین‌زاده تمرینات را ترک کرده و پولی نیز به استقلال نرسیده است.

این در حالی است که شنیده می‌شود بیات مدیرعامل شارلوا با مشکلات مالی روبرو شده و این موضوع هواداران این باشگاه را نیز نگران کرده به طوری که شدیدا به اتفاقات این باشگاه معترض شدند. گفتنی است طبق اعلام باشگاه استقلال اگر شکایت نامه این باشگاه مورد بررسی قرار بگیرد باشگاه شارلوا جریمه سنگین می‌شود و حسین‌زاده نیز مدت چهار ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم می‌گردد!

البته سردار آجورلو به معاونانش اعلام کرده که این پرونده را مسالمت آمیز حل و فصل کنند اما باشگاه شارلوا همکاری لازم را با آبی‌ها انجام نداده و این موضوع پرونده را پیچیده کرده و استقلالی‌ها نیز ناچارند با اقدامات لازم شرایط را به نفع خود تغییر دهند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار