۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲

محرومیت بازیکنان پرسپولیس و سپاهان؟

به گزارش اندیشه معاصر؛ جالب است بدانید تیم داوری و هم چنین ناظر و نماینده فدراسیون فوتبال در بازی‌های لیگ برتر دیگر گزارشات خود را به صورت مکتوب به فدراسیون فوتبال ارایه نمی‌دهند. گزارشات آن‌ها یکی دو سالی است به صورت آنلاین و در سامانه م...

پرداخت غرامت پرسپولیس به سپاهان پس از شکست / سپاهان پولدار شد / شارژمالی سپاهان پس از برد پرسپولیس و مس کرمان

به گزارش اندیشه معاصر؛ جالب است بدانید تیم داوری و هم چنین ناظر و نماینده فدراسیون فوتبال در بازی‌های لیگ برتر دیگر گزارشات خود را به صورت مکتوب به فدراسیون فوتبال ارایه نمی‌دهند. گزارشات آن‌ها یکی دو سالی است به صورت آنلاین و در سامانه مخصوص بازی‌ها بارگذاری می‌شود.

در گزارشات ارایه شده از دیدار سپاهان – پرسپولیس به موضوعی اشاره نشده که منجر به محرومیت بازیکنی از سوی سپاهان یا پرسپولیس شود.

تنها به این نکته اشاره شده که محمد محبی و سید جلال حسینی با هم بحث داشتند که در ادامه عزت پورقاز و سید جلال حسینی وارد بحث می‌شوند و همدیگر را هل می‌دهند و در نهایت همه چیز با دخالت کادر فنی دو تیم به خصوص کریم باقری و عوامل نیروی انتظامی به پایان می‌رسد.

با توجه به عدم سابقه انضباطی بازیکنانی که دراین بازی با هم درگیری لفظی پیدا کردند به احتمال قوی جرایم نقدی برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

هم چنین ممکن است هیات فوتبال استان اصفهان و باشگاه سپاهان به دلیل تجمع تماشاگران سپاهان جلوی اتوبوس طرفداران تیم پرسپولیس و هم چنین شعار‌هایی که از بلند گوی ورزشگاه پخش شد با جرایمی از سوی فدراسیون فوتبال مواجه شوند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار