۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸

محدودیت های ترافیکی در روزهای شلوغ جاده های شمال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ یدالله جهان تاب از اعمال محدودیت ترافیکی محورهای شمالی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموری...

محدودیت های ترافیکی در روزهای شلوغ جاده های شمال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ یدالله جهان تاب از اعمال محدودیت ترافیکی محورهای شمالی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محور‌های مواصلاتی استان ممنوع است.

او افزود: تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

بگفته رئیس پلیس راه مازندران، تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه ددر محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

ممنوع بودن تردد همه تریلر‌ها در محور هراز
سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد همه تریلر‌ها در محور هراز ، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه ۸ و ۹ اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است.

او خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۱۰ شب روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت یک طرفه می‌باشد.

جهان تاب تصریح کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط