۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱

محبی و قایدی؛ فقط برای استقلال نه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،محبی و قایدی؛ فقط برای استقلال نه.  با توجه به نمایش خوب محمد محبی و مهدی قایدی در بازی قبلی در برابر نساجی پیش بینی می شود در بازی امروز هم این دو بازیکن در جمع مردان اصلی مربی پرت...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،محبی و قایدی؛ فقط برای استقلال نه.  با توجه به نمایش خوب محمد محبی و مهدی قایدی در بازی قبلی در برابر نساجی پیش بینی می شود در بازی امروز هم این دو بازیکن در جمع مردان اصلی مربی پرتغالی یعنی ریکاردو ساپینتو قرار بگیرند.

محبی و قایدی؛ فقط برای استقلال نه

محمد محبی و مهدی قایدی بعد از نمایش خوب در برابر نساجی از سوی کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی فر خوانده شدند اما در لیست نهایی تیم ملی در سفر به اتریش قرار نگرفتند و به همراه مهدی مهدوی پور از اردوی تیم ملی خط خوردند. اما این پایان کار برای این سه بازیکن به خصوص مهدی قایدی و محمد محبی نیست. این دو بازیکن با ادامه درخشش در ترکیب تیم آبی یک بار دیگر می توانند به اردوی تیم ملی دعوت شوند و در این فرصت کم نگاه کارلوس کی روش را نسبت به خود تغییر دهند.

محبی و قایدی؛ فقط برای استقلال نه

محبی و قایدی؛ فقط برای استقلال نه

به واقع اینطور می شود گفت خط خورده های استقلال از این پس نه تنها برای استقلال بلکه برای رسیدن دوباره به اردوی تیم ملی تلاش خواهند کرد.

با وجود ترافیک بازیکن در خط حمله تیم ملی ساپینتو هم امیدوار است این دو بازیکن بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شوند و بر این باور است کی روش با دیدن بازی های این دو در ترکیب تیم آبی بار دیگر آنها را به جمع شاگردان خود فرا خواهد خواند. البته کارلوس کی روش بازی های هفته هفتم را نخواهد دید چرا که در روزهای آتی به تهران سفر خواهد کرد. اما گزارش بازی های هفته هفتم برای او ارسال خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که آیا دو مهاجم بوشهری می توانند با درخشش در ترکیب تیم آبی با دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شوند یا خیر.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار