۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵

مجیدی: چون بدشانس بودیم بازی را نبردیم/تنها هدفم قهرمانی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فرهاد مجیدی پس از تساوی یک – یک تیم‌ فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، گفت: در ابتدای بازی زود به هدف‌مان رسیدیم اما در ادامه گل بدی را دریافت کردیم. بازی سخت و پرفشاری...

نقل و انتقالات استقلال | پایان همکاری 3 ستاره آبی پوش با استقلال / مجیدی این 4 بازیکن را حذف کرد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فرهاد مجیدی پس از تساوی یک – یک تیم‌ فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، گفت: در ابتدای بازی زود به هدف‌مان رسیدیم اما در ادامه گل بدی را دریافت کردیم. بازی سخت و پرفشاری بود. سپاهان یکی از تیم‌های خوب ایران است و باید برابر این تیم با برنامه و محتاط بازی کنید چون بازیکنان تعیین کننده‌‌ای دارند.

وی اضافه کرد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و فوق‌العاده بودند. ۲۱ روز بازی رسمی نداشتیم و سپاهانی‌ها در جریان بازی بودند. اگر خوش شانس بودیم می‌توانستیم برنده بازی شویم. از فردا تمرکزمان را برای بازی با شهر خودرو می‌گذاریم.

مجیدی در مورد ادامه شکست ناپذیری تیمش در این فصل و شکستن رکورد علی پروین تصریح کرد: اصلاً دنبال رکورد و این داستان‌ها نیستم. تنها هدفم قهرمانی است و امیدوارم با تلاش مدیریت باشگاه و بازیکنان و حمایت هواداران به هدف‌مان برسیم. تنها هدف ما قهرمانی در این فصل است.

سرمربی استقلال در رابطه با قضاوت موعود بنیادی‌فرد در این دیدار خاطرنشان کرد: هم داور و هم کمک‌هایش عالی قضاوت کردند.

وی در خصوص اینکه استقلال در اولین بازی فینال شش گانه مقابل سپاهان به تساوی دست یافت، گفت: اگر امروز پیروز می‌شدیم باز هم این حرف را می‌زدم که چیزی برای ما تمام نشده و هر بازی به نوبه خودش حساس است. درخواستم از بازیکنانم این بود که ۵ بازی باقیمانده را با جدیت بازی کنند و مطمئن باشید این بازی‌ها را با موفقیت پشت سر می‌گذاریم.

مجیدی در واکنش به این موضوع که در جریان بازی به نظر می‌رسید از نحوه بازی تیمش به خصوص بازیکنان در خط دفاعی راضی نیست گفت: اصلا از خط دفاعم ناراضی نبودم. روزبه چشمی، عارف غلامی و محمد دانشگر عالی بازی کردند. فراموش نکنید که آنها مقابل بازیکنان خوب سپاهان بازی می‌کردند. در نیمه اول که از نقطه کرنر کار را شروع کردیم و به گل رسیدیم، روی این صحنه‌ها کار کرده بودیم. برنامه‌هایی داشتیم که با توجه به مشکلاتی که پیش آمد، توپ لو رفت و گل بدی دریافت کردیم. از بازیکنانم راضی بودم، مخصوصاً بازیکنان تعویضی که فوق‌العاده بودند.

وی در خصوص اینکه در این فصل بیشتر روی مسائل دفاعی تأکید دارد، یادآور شد: هدفم قهرمانی است، حالا استراتژی که برای بازی با سپاهان انتخاب می‌کنم ممکن است در بازی با شهر خودرو تفاوت داشته باشد. امسال شاگردان خوبی داشتم. وقتی تیمی در یک فصل ۸ گل می‌خورد یعنی شخصیت خوبی دارد. فکر نمی‌کردم به این زودی به هدفم برسم ولی وقتی تیمی گل نمی‌خورد یعنی بازیکنان بسیار خوب هستند.

سرمربی استقلال در رابطه با پرسی که تیمش در این بازی می‌کرد، گفت: استراتژی ما در نیمه اول این بود که از بالا پرس کنیم و به گل برسیم ولی گل بدی خوردیم.

مجیدی در مورد ۴ اخطاره شدن سیدحسین حسینی و محرومیت برای دیدار بعدی استقلال یادآور شد: گفته بودم مشکلی درون دروازه نداریم. حسینی و علیرضا رضایی از نظر من می‌توانند فیکس تیم ملی و حتی گلرهای تیم ملی در جام جهانی باشند. رضایی دروازه‌بان بسیار خوبی است و مطمئنم با حمایت بهزاد غلامپور و خود حسینی می‌تواند حرف‌های زیادی در آینده داشته باشد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

شاپور ساسانی

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱


البته دور از جون بچه مردم (مجیدی ) شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ ،لپ خورد نه دانه ، دانه پرسپولیس قهرمانی ششم رو هم بدست خواهد آورد و شش مقدس ابدی خواهد شد

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار