۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰

مجیدی: هنوز اتفاقی نیفتاده و ۴ بازی دیگر مانده است/ بازی بسیار سخت و پرفشاری مقابل شهر خودرو داشتیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،فرهاد مجیدی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل شهر خوردو ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی بسیار سخت و پرفشاری بود. می‌توانم در مورد شهر خودرو ...

اخبار استقلال | دست های پشت پرده قهرمانی استقلال در پرتغال / برنامه استقلال جهانی شود + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،فرهاد مجیدی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل شهر خوردو ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی بسیار سخت و پرفشاری بود. می‌توانم در مورد شهر خودرو بگویم این تیم نسبت به نیم‌فصل اول فوق‌العاده بهتر شده و پیشرفت کرده است. به سیدعباسی تبریک می‌گویم، واقعاً تیم او در طول ۹۰ دقیقه بانظم بازی کرد و بازی را برای ما سخت کرده بودند.

وی افزود: به بازیکنانم تبریک می‌گویم، این همان روحیه جنگندگی است که در استقلال دوست دارم تا دقیقه ۹۰ ادامه داشته باشد. از بازیکنانم ممنونم،‌ آنها می‌توانند امشب خوشحال باشند ولی فردا که به تمرین ریکاوری می‌آیند باید تمام تمرکزشان را روی بازی بعد بگذارند. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و چهار بازی باقی مانده است. ما در بازی با فولاد همان تمرکزی را خواهیم داشت که در بازی‌های قبل داشتیم و پیروز شدیم. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم. مجدداً از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تا دقیقه ۹۰ تلاش کردند و از هواداران هم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار