۰۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸

مجیدی: در دیدار قبلی، حقمان شکست نبود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مجیدی: در دیدار قبلی، حقمان شکست نبود. پس از شکست در هفته نخست رقابت های ادنوک لیگ امارات، حالا اتحاد کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی به مصاف الوحده یکی از تیم های قدرتمند این کشور می رود. مجیدی: در ...

رقم نجومی قرارداد مجیدی در امارات/ فرهاد گران‌ترین مربی تاریخ فوتبال ایران شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مجیدی: در دیدار قبلی، حقمان شکست نبود. پس از شکست در هفته نخست رقابت های ادنوک لیگ امارات، حالا اتحاد کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی به مصاف الوحده یکی از تیم های قدرتمند این کشور می رود.

مجیدی: در دیدار قبلی، حقمان شکست نبود

مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار فردا گفت: در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در دیدار قبل برابر البطائح، بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و مستحق شکست نبودیم.

او ادامه داد: وقتی در دیدار قبل شکست خوردیم، فقط یک گزینه داریم و باید در دیدار برابر الوحده به پیروزی برسیم تا به مسابقات برگردیم.

مجیدی: در دیدار قبلی، حقمان شکست نبود

مجیدی: در دیدار قبلی، حقمان شکست نبود

مجیدی درخصوص الوحده نیز خاطرنشان کرد: الوحده تیم بسیار قدرتمندی است. من تمامی مسابقات هفته اول را تماشا کردم و الوحده یکی از بهترین تیم های هفته نخست بود. دیدار سختی خواهد بود اما ما به تیم خودمان بسیار اطمینان داریم.

سرمربی ایرانی اتحاد کلباء در پایان گفت: در این هفته همه بازیکنان با انگیزه و کاملا آماده بودند. من به همه بازیکنان اعتماد دارم که یک بازی خوب انجام دهند. شکست هفته قبل را فراموش کردیم و تمام تمرکز ما روی بازی با الوحده است.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار