۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

مجیدی با پرسپولیس به شاگردانش هشدار داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حتی قبل از این که پرسپولیس در جام حذفی به آلومینیوم ببازد و حذف شود، فرهاد مجیدی گفته بود بازی با نساجی سخت است و ما با تمام نفرات اصلی به مصاف این تیم می‌رویم. استقلال امسال دو بار پشت سد نساجی گی...

مجیدی با پرسپولیس به شاگردانش هشدار داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حتی قبل از این که پرسپولیس در جام حذفی به آلومینیوم ببازد و حذف شود، فرهاد مجیدی گفته بود بازی با نساجی سخت است و ما با تمام نفرات اصلی به مصاف این تیم می‌رویم. استقلال امسال دو بار پشت سد نساجی گیر کرده و نتوانسته این تیم را شکست بدهد. فرهاد مجیدی هم با استناد به حذف پرسپولیس به شاگردانش هشدار داد که مراقب باشید مقابل نساجی غافلگیر نشوید چون تیمهایی که در جام حذفی حضور دارند سرشار از انگیزه هستند و می‌خواهند با حذف تیمهای بزرگ و پرطرفدار شگفتی خلق کنند.

استقلال در سالهای اخیر دوبار در ضربات پنالتی پرسپولیس را در جام حذفی شکست داده اما هر دوبار در فینال به تراکتور و فولاد باخته و عجیب این که مجیدی در فینال‌ها مغلوب مربیان استقلالی مثل الهامی و نکونام شده است. فرهاد امروز هم نساجی را اصلا دست کم نمی‌گیرد و با ترکیب اصلی به مصاف این تیم خواهد رفت تا جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کند. استقلال اگر به نیمه نهایی برسد، با مس کرمان دسته اولی بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار