۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷

مجیدی از استقلال قهر کرد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از شکست این تیم مقابل الهلال برای رسیدگی به امور شخصی خودش در دوبی ماند و همراه تیم به ایران برنگشت. سرمربی استقلال تمرینات تیمش را هم چند روز تعطیل کرد و قرار است ا...

خطر از بیخ گوش سرمربی استقلال رد شد / قرارداد با این سرمربی دوساله شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از شکست این تیم مقابل الهلال برای رسیدگی به امور شخصی خودش در دوبی ماند و همراه تیم به ایران برنگشت. سرمربی استقلال تمرینات تیمش را هم چند روز تعطیل کرد و قرار است از دو روز دیگر تمرینات از سر گرفته شود.

این در شرایطی است که استقلال طی روزهای گذشته اتفاقات عجیبی را تجربه کرده است. احمد مددی مدیرعامل استقلال چهارشنبه شب در یک گفت و گوی تلویزیونی اعلام کرد که هیات مدیره باشگاه باید وضعیت و عملکرد مجیدی را بررسی کند و درباره اش تصمیم بگیرد.

از اینرو رییس هیات مدیره باشگاه با ارسال نامه ای به مجیدی خواهان حضور او در جلسه شده تا درباره مسائل مختلف با این مربی به گفت و گو بنشینند. این در شرایطی است که اختلافات میان مدیریت باشگاه و مجیدی کاملا واضح ومبرهن است.

حالا اما مجیدی اعلام کرده به خاطر برخی امور شخصی مجبور است در امارات بماند و مشخص نیست که بتواند در جلسه هیات مدیره باشگاه شرکت کند. از طرفی اگر مجیدی بخواهد به جلسه هیات مدیره برود،‌باید فردا به تهران برگردد که این مساله هنوز قطعی نشده است.

باید منتظر ماند ودید طی یکی دو روز آینده چه اتفاقاتی پیرامون استقلال رخ می‌دهد ودر نهایت اختلافات پیش آمده میان مدیریت و سرمربی به کجا کشیده خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار