۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰

مجیدی، دیاباته را نمی‌خواهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، هفته گذشته احمد مددی مدیرعامل استقلال در مصاحبه ای تلویزیونی اعلام کرد فرهاد مجیدی تمایلی به ادامه همکاری با شیخ دیاباته ندارد و نام این بازیکن را در لیست مازاد باشگاه قرار داده است. در ابتدا اینط...

نقل و انتقالات پرسپولیس با خرید این فوق ستاره سیاه استقلالی / درخواست این ستاره مالی برای حضور در باشگاه های ایرانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، هفته گذشته احمد مددی مدیرعامل استقلال در مصاحبه ای تلویزیونی اعلام کرد فرهاد مجیدی تمایلی به ادامه همکاری با شیخ دیاباته ندارد و نام این بازیکن را در لیست مازاد باشگاه قرار داده است. در ابتدا اینطور به نظر می رسید مددی برای اینکه هزینه اضافی روی دست باشگاه نگذارد چنین صحبت هایی را به زبان آورده است اما در نهایت رفتار مجیدی با دیاباته همین مساله را ثابت کرد.

استقلال شب گذشته در شرایطی از سپاهان شکست خورد که مهاجمان استقلال در این بازی عملکرد چندان خوبی نداشتند اما با وجود اینکه دیاباته مدتی است به تمرینات گروهی اضافه شده، ۹۰ دقیقه بازی را از روی نیمکت تماشا کرد. این نشان می دهد مجیدی اصلا از شرایط اخیر دیاباته راضی نیست و حاضر نیست به او بازی بدهد، مگر مهاجم اهل مالی استقلال تا بازی های جام حذفی بتواند شرایط را برای خودش تغییر بدهد.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار