۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰

متلک سنگین ستاره پرسپولیسی به بازیکنان نساجی پس از باخت به استقلال + سند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علیرضا حقیقی پس از شکست ۳ بر یک نساجی مازندران مقابل استقلال اظهار داشت: بازی تماشاگرپسندی بود که برای ما خوب پیش نرفت و متأسفانه گل زودهنگامی دریافت کردیم. فوتبال آبستن حوادث و اشتباهات است و به ...

متلک سنگین ستاره پرسپولیسی به بازیکنان نساجی پس از باخت به استقلال + سند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علیرضا حقیقی پس از شکست ۳ بر یک نساجی مازندران مقابل استقلال اظهار داشت:

بازی تماشاگرپسندی بود که برای ما خوب پیش نرفت و متأسفانه گل زودهنگامی دریافت کردیم. فوتبال آبستن حوادث و اشتباهات است و به تیم استقلال تبریک می‌گویم. باید این بازی را فراموش کنیم و در دیدارهای بعدی با قدرت ظاهر شویم.
وی در مورد پنالتی استقلال و پنالتی اعلام شده به سود نساجی تصریح کرد: صحنه اول که هَند بود. صحنه دوم هم از محل خطا دور بودم و ندیدم.
دروازه‌بان نساجی مازندران راجع به اشتباهات مدافعان تیمش در این مسابقه بیان کرد: نمی‌توانم درباره بازیکنان نظر بدهم و هر کسی می‌داند چه عملکردی داشته است. به نظرم برخی بازیکنان باید تغییر تفکر و رویه بدهند. زمانی که تیم گل می‌زند، کل تیم به گل رسیده و زمانی که تیمی گل دریافت می‌کند، کل تیم گل خورده است. از هواداران معذرت می‌خواهم و از آنها تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آزادی آمدند، اما شرمنده تماشاگران شدیم.
حقیقی درباره انتصاب مجدد کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد:صحبت خاصی ندارم. به کی‌روش تبریک می‌گویم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد اینکه نساجی در دیدار جام حذفی مقابل استقلال بازی محکم‌تری ارائه کرد، گفت: چه ربطی دارد؟ همه تیم‌ها برای پیروزی وارد زمین می‌شوند، اما بالا و پایین دارند. سرمربی نساجی به‌تازگی تغییر کرده و افکار جدیدی دارد. سال گذشته با سه مدافع بازی می‌کردیم و حالا چهار مدافع در زمین داریم. مطهری به زمان نیاز دارد. تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول هم فراز و نشیب دارند و دیدید وقتی ۱۰ نفره بودیم، گل زدیم. دریافت گل زودهنگام مقابل هواداران استقلال مؤثر است، اما نمی‌توانیم کاری کنیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار