۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹

ما آماده گفت‌وگو هستیم!

[ad_1] به گزارش منیبان؛ از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم ، ألدار در سخنرانی خود در شهر قامشلی سوریه به مناسبت نهمین سالروز شعله ور شدن آتش بحران در سوریه گفت: با همبستگی میان اهالی شمال و شرق سوریه توانستیم به دستاوردهای مهمی تحقق ببخشیم. آل...

ما آماده گفت‌وگو هستیم!

[ad_1]

به گزارش منیبان؛ از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم ، ألدار در سخنرانی خود در شهر قامشلی سوریه به مناسبت نهمین سالروز شعله ور شدن آتش بحران در سوریه گفت: با همبستگی میان اهالی شمال و شرق سوریه توانستیم به دستاوردهای مهمی تحقق ببخشیم.

آلدار خاطرنشان کرد که عناصر این حزب همواره در معرض حملات به ویژه از سوی ترک های اشغالگر بوده اند و ترکیه اشغالگر با وحشی گری توانست عفرین ، سری کانیه ، کری سبی و سایر مناطق را به اشغال خود درآورد.

وی تاکید کرد که آنها تا آزادسازی تمامی مناطق اشغالی از پا نخواهند نشست و به مقاومت خود علیه اشغالگران و تروریسم ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد : اگر حزب دموکرات کردستان سوریه با اشغالگران ترک در حمله علیه «کریلا» مشارکت کند در آن صورت ما تماشاچی نخواهیم ماند.

آلدار افزود: حل و فصل بحران سوریه از راه گفت وگوی سیاسی تحقق می یابد و تشکیلات خودگردان کردستان سوریه همواره آماده است تا برای حل و فصل بحران سوریه با دولت این کشور بر سر میز مذاکرات بنشیند.

عضو هیات رئیسه حزب اتحاد دموکراتیک سوریه در پایان سخنرانی خود از تمامی نیروها و احزاب کرد خواست تا از طرح و نقشه دشمنان کردستان سوریه پیروی نکنند.

حزب اتحاد دموکراتیک  سوریه، حزبی سیاسی در مناطق کردنشین سوریه است که در سال ۲۰۰۳ توسط چپگرایان کرد در شمال سوریه تأسیس شد. این حزب رابطه نزدیک و ایدئولوژیک با حزب کارگران کردستان دارد. حزب اتحاد دموکراتیک سوریه اذعان می‌کند که دو حزب رابطه نزدیک ایدئولوژیک با یکدیگر دارند.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار