۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰

مالکیت استقلال و پرسپولیس به زودی تفکیک می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،مالکیت استقلال و پرسپولیس به زودی تفکیک می‌شود. یکی از ایرادات AFC به استقلال و پرسپولیس برای اعطای مجوز حرفه‌ای، مالکیت مشترک این دو باشگاه بود. مالکیت استقلال و پرسپولیس به زودی ت...

مالکیت استقلال و پرسپولیس به زودی تفکیک می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،مالکیت استقلال و پرسپولیس به زودی تفکیک می‌شود. یکی از ایرادات AFC به استقلال و پرسپولیس برای اعطای مجوز حرفه‌ای، مالکیت مشترک این دو باشگاه بود.

مالکیت استقلال و پرسپولیس به زودی تفکیک می‌شود

کنار گذاشته شدن از لیگ قهرمانان آسیا ۲۱-۲۰۲۲ تنبیه شدیدی بود که باعث شد سرخابی‌ها به خود آمده و موضوع را بیش از قبل جدی بگیرند. در همین راستا کارگروهی در فدراسیون فوتبال و دو باشگاه تشکیل شده و مدیران استقلال و پرسپولیس، جلسات متعددی نیز با وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کرده اند.

حال با پیگیری های فدراسیون، تعلیق استقلال و پرسپولیس کاهش یافته و این دو باشگاه‌ می توانند از ماه آینده مدارک خود را در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری کنند. تعیین تکلیف موضوع مالکیت، از اولویت‌های اصلی سرخابی‌ها در ارسال مدارک جدید است که به نظر می رسد با واگذاری هر کدام از این دو باشگاه به یکی از وزارت‌خانه، دیگر مشکلی از بابت مالکیت وجود نداشته باشد.

مالکیت استقلال و پرسپولیس به زودی تفکیک می‌شود

مالکیت استقلال و پرسپولیس به زودی تفکیک می‌شود

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس با تاکید به این موضوع خبر داد: در آخرین جلسه با وزیر ورزش، آقای تاج همین نکته را عنوان کردند و آقای زارعی پیرامون آن صحبت کردند. قرار شد که مالکیت را شکلی درست کنند که از نظر AFC قابل قبول باشد. مهلت ارسال مدارک از ۱۵ آذر تا ۱۵ اسفند خواهد بود و اگر نقصی در مدارک باشد

او با اعلام اینکه موضوع یاد شده صوری نبوده و در شرایطی واقعی صورت خواهد گرفت تاکید کرد: بسته به تصمیم دولت متولی یک تیم وزارت ورزش و متولی یک تیم دیگر وزارت صنعت، اقتصاد یا یکی از وزارت های دیگر می شود. اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار