۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷

ماجرای گم شدن ایمیل های فدراسیون فوتبال چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ایپنا،ماجرای گم شدن ایمیل های فدراسیون فوتبال چیست؟. فدراسیون فوتبال در سال‌های اخیر گرفتار حواشی عجیبی بوده است و در تازه‌ترین جنجال صبح امروز خبری منتشر شد که برخی از ایمیل‌های فیفا و بخ...

ماجرای گم شدن ایمیل های فدراسیون فوتبال چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ایپنا،ماجرای گم شدن ایمیل های فدراسیون فوتبال چیست؟. فدراسیون فوتبال در سال‌های اخیر گرفتار حواشی عجیبی بوده است و در تازه‌ترین جنجال صبح امروز خبری منتشر شد که برخی از ایمیل‌های فیفا و بخش‌های مختلف به فدراسیون فوتبال قبل از آن که خوانده شود و به بخش مربوطه ارجاع شود، حذف می‌شده است. این اتفاق حواشی و دردسر‌های زیادی را برای فدراسیون فوتبال به وجود آورده است.

ماجرا از این قرار است که در اقدامی قابل تامل برخی از اعضای فدراسیون فوتبال از دو سال پیش متوجه شدند که بعضی از ایمیل‌هایی که از ارگان‌های مختلف به آن‌ها ارسال می‌شود بدون اینکه در صندوق ورودی ایمیل‌ها (INBOX) قرار بگیرد به طور مستقیم در صندوق پاک شده‌ها قرار می‌گیرد و همین باعث می‌شود برخی از دستورالعمل‌ها در مورد مسابقات مختلف دیرهنگام به اطلاع اعضای فدراسیون فوتبال برسد! این اتفاق مسئولان فدراسیون فوتبال را در موارد مختلف دچار مشکل کرد و در چند مقطع مهم دست کارمندان اجرایی فدراسیون را در پوست گردو گذاشت.

در زمان مدیریت شهاب عزیزی خادم رئیس سابق فدراسیون فوتبال نیز این اتفاق چندین بار رخ داد و مسئول بخش IT که احسان عزیزی خادم پسر عموی وی برای بررسی این موضوع مامور شد تا دلیل این موضوع را جستجو کند. در حالی که او در حال بررسی این وضعیت بود با تغییرات در مدیریت فدراسیون او هم از این سمت کنار رفت تا بررسی این موضوع توسط مسئولان وقت منتفی شود.

در ادامه و درست در فاصله یک ماه مانده به مسابقات جام جهانی و در شرایطی که فیفا و فدراسیون قطر برای همه فدراسیون‌های حاضر در جام جهانی ایمیل‌هایی جهت انجام برخی از هماهنگی‌ها از جمله انتخاب هتل، محل‌های برگزاری تمرینات، دستورالعمل‌های برگزاری مسابقات و … ارسال کرده بود باز هم این ایمیل‌ها بدون اینکه به صاحبان آن در فدراسیون فوتبال کشورمان برسد در بخش پاک شده‌ها قرار گرفت و همین باعث شد تا دوباره پرونده این موضوع در فدراسیون باز شود. مشابه چنین اتفاقی در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ هم در فدراسیون رخ داده است.

در این باره گفته می‌شود که حراست فدراسیون فوتبال به مهدی تاج در این باره گزارش داده است و با همکاری مراجع زیرربط شناسایی عوامل این اتفاق آغاز شده است.

در حال حاضر از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که جلوی این اتفاق گرفته شده و نهاد‌های پیگیری کننده به سرنخ‌هایی درباره کسانی که ایمیل‌ها را نخوانده به بخش حذف شده‌ها می‌فرستادند، به دست آمده است و تلاش برای شناسایی و برخورد با آن‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار