۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹

ماجرای ناراحتی بازیکن پرسپولیس قبل از دربی/ یحیی برای فصل بعد بازیکن ناراضی را حفظ می‌کند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،روز قبل مشخص شد عیسی آل کثیر پس از حدود ۱۰۰ روز مخالفت با نظر پزشکان برای جراجی پای مصدوم خود، بالاخره تصمیم به جراحی گرفته و قرار است پای خود را در کمپ اسپایر به تیغ جراحان بسپرد. این اتفاق اگر در...

نقل و انتقالات پرسپولیس | پایان کار دسته جمعی این بازیکن ها از پرسپولیس / خدا حافظی بدون معطلی /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،روز قبل مشخص شد عیسی آل کثیر پس از حدود ۱۰۰ روز مخالفت با نظر پزشکان برای جراجی پای مصدوم خود، بالاخره تصمیم به جراحی گرفته و قرار است پای خود را در کمپ اسپایر به تیغ جراحان بسپرد.

این اتفاق اگر در زمان خودش رخ می‌داد شاید قابل توجه بود اما پس از گذشت ۳ ماه و در حالی که اگر عیسی در همان مقطع پای خود را جراحی می‌کرد امروز شرایط کاملا متفاوتی داشت، حالا در شرایطی باید جراحی کند که هفته های ابتدایی لیگ بعدی را از دست خواهد داد.

موضوعی که حتی باعث اعتراض شدید جامعه هواداری پرسپولیس در فضای مجازی شده است. تمام این اتفاقات باعث شده حتی ادامه همکاری آل کثیر با باشگاه پرسپولیس نیز در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

آل کثیر در روزها و هفته های اخیر چند بار در فضای مجازی علیه تصمیمات کادرفنی پرسپولیس موضع گیری کرد و حتی مربی بدنساز او نیز قبل از دربی به یحیی و دستیارانش تاخت تا مشخص شود رابطه عیسی و یحیی مثل سابق خوب نیست.

به هرحال عیسی توقع داشت با پای مصدوم بازی کند و یحیی اجازه چنین کاری به بازیکنش نداد و حالا همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

از این رو باید منتظر بود و دید عیسی آل کثیر پس از جراحی و با توجه به این که قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد، درنهایت برای لیگ بیست و دوم بعد هم مدنظر یحیی خواهد بود یا نه.

فراموش نکنیم از آنجایی که فصل بعد لیگ برتر در مردادماه برگزار خواهد شد، آل کثیر شاید مقطع دو ماهه لیگ قبل از جام جهانی را هم از دست بدهد و بعد از جام جهانی آماده بازی شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار