۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷

ماجرای قتل رپر معروف/ یانگ دولف (Young Dolph) کیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ساعاتی پیش بود که گاردین از به قتل رسیدن یانگ دولف (Young Dolph)، ستاره رپ آمریکا و از بستگان رپر مشهور آمریکا، جوس ورلد (Juice Wrld) در شهر ممفیس آمریکا خبر داد. یانگ دولف با نام واقعی آدولف رابر...

ماجرای قتل رپر معروف/ یانگ دولف (Young Dolph) کیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ساعاتی پیش بود که گاردین از به قتل رسیدن یانگ دولف (Young Dolph)، ستاره رپ آمریکا و از بستگان رپر مشهور آمریکا، جوس ورلد (Juice Wrld) در شهر ممفیس آمریکا خبر داد.

یانگ دولف با نام واقعی آدولف رابرت تورنتون جونیور، هنگامی که در حال خرید کلوچه بود مورد اصابت گلوله فردی قرار گرفت که از سمت پنجره داخل خودرو او را مورد هدف قرار داد و به او شلیک کرد که قتل این رپر سیاهپوست آمریکایی با واکنش‌هایی همراه بود؛ به طوری که جیم استریکلند، شهردار ممفیس در توئیتی نوشت: «قتل غم انگیز هنرمند رپ یانگ دالف بر اثر تیراندازی به عنوان یادآوری دیگری از دردی است که جنایات خشونت آمیز با خود به همراه دارد. ذهن و فکر و دعا‌های من با خانواده و دوستان اوست.»

قتل مشکوک رپر سیاهپوست ضد ترامپ

همچنین اومن (Omen)، یکی از تهیه‌کنندگان و خوانندگان برجسته موسیقی رپ در آمریکا در توئیتی به مرگ این خواننده ۳۶ ساله، این طور واکنش نشان داد: «ما در حال حاضر، بسیاری از مردان سیاه پوست را به دلیل وضعیت بد سلامتی، نژادپرستی، زندان و … ازدست داده ایم. ما باید راهی برای بهبود شرایط پیدا کنیم و با خشونت خود به آن اضافه نکنیم. برای خانواده یانگ دولف و دوستان آرزوی سلامتی دارم. روحش شاد»

قتل مشکوک رپر سیاهپوست ضد ترامپ

یانگ دولف در میان خوانندگان، اولین فردی بود که جنبشی را راه انداخت و کاور تک آهنگ خود تحت عنوان «آفتاب» (Sunhine) را به صورت کارتونی طراحی کرد که در آن دونالد ترامپ، پرچم آمریکا در حال خونریزی، چند جیپ هامر نظامی و در مرکز همه، یک پزشک با ماسک روی صورت که یک دستگاه تنفس مصنوعی را به دهان بیمار گرفته است را نشان می‌داد که این آشکارترین و تهاجمی‌ترین اشاره بصری به سیاست‌های دولت آمریکا در دوران کروناست.

قتل مشکوک رپر سیاهپوست ضد ترامپ

او در این آهنگ خود چندین بار کلمه قرنطینه را تکرار می‌کند و ماسک را چیز خوبی می‌داند و با این کار، جنبشی را راه انداخت که البته در این راه تنها نبود چرا که خوانندگان دیگری از جمله دابیبی (DaBaby)، ان بی‌ای یانگ بوی (NBA Youngboy)، توربو (Turbo)، گانا (Gunna) و یانگ ثاگ (Young Thug) با او همراه بودند.

او در آهنگش به توصیف یک روال قرنطینه روزانه می‌پردازد که باید از قبل، برای اغلب مردم درنظر گرفته می‌شد و او در بخشی از آن گفته است: «خدایا لطفا مراقب پرستاران و پزشکان در خط مقدم باش.» و همچنین گفته است: «من نمی‌توانم صبر کنم تا ابر‌ها بروند و ما آفتاب بگیریم.»

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار