۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱

ماجرای عجیب زننده گل اول پرسپولیس به نساجی و شادی کنعانی زادگان

به گزارش اندیشه معاصر؛  ماجرای عجیب زننده گل اول پرسپولیس به نساجی و شادی کنعانی زادگان را در ادامه مورد بررسی قرار دادیم. یکی از اتفاقات جالب دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران گل اول این بازی بود. در دقیقه ۸ دیدار تیم‌های پرسپولیس و...

ماجرای عجیب زننده گل اول پرسپولیس به نساجی و شادی کنعانی زادگان

به گزارش اندیشه معاصر؛  ماجرای عجیب زننده گل اول پرسپولیس به نساجی و شادی کنعانی زادگان را در ادامه مورد بررسی قرار دادیم. یکی از اتفاقات جالب دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران گل اول این بازی بود. در دقیقه ۸ دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی ارسال مهدی ترابی روی دروازه حریف با ضربه نوک پای محمدحسین کنعانی‌زادگان به گل اول سرخپوشان تبدیل شد. البته با توجه به برخی تصاویر زننده گل چندان مشخص نشد اما خوشحالی کنعانی‌زادگان نشان از این بود که توپ با لمس پای او تبدیل به گل شده است. البته با توجه به نامشخص بودن تصاویر این شائبه برای برخی ایجاد شد که گل به نام ترابی باید ثبت شود اما در نهایت مشخص شد داور مسابقه گل را به نام کنعانی‌زادگان به ثبت رسانده است. پس از گل اول پرسپولیس مهدی ترابی از یک طرف شادی کرد و محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش این تیم نیز پیراهنی را به یاد دوست تازه درگذشته‌اش به نمایش گذاشت. کنعانی‌زادگان وقتی متوجه شد مهدی ترابی هم کمی آن‌طرف‌تر مشغول شادی است به سمت ناظر و داور مسابقه و نیمکت خودی گفت که گل را او زده است و… ساعاتی پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس برابر نساجی مازندران برای دقایقی با محمدحسین کنعانی‌زادگان هم‌کلام شدیم‌.

گل اول پرسپولیس به نساجی مازندران هم خیلی سوژه شد. یک طرف تو شادی می‌کردی و طرف دیگر مهدی ترابی!
گل را که من زدم. گزارشگر بازی هم دید و گفت کنعانی‌زادگان زننده گل بوده و…

داور بازی هم گل را به نام تو ثبت کرده است؟
خُب من زدم دیگر! قرار بود به نام چه کسی ثبت شود؟

تصاویر تلویزیونی این خطای دید را ایجاد می‌کرد که شاید مهدی ترابی زده باشد!
اتفاقاً عکس اصابت توپ با پای خودم را یکی از دوستان عکاس برای من فرستاده که برایت می‌فرستم!

می‌دانم تو زدی. من هم متوجه شدم که توپ پس از برخورد با پای تو از مسیر خود منحرف و به سمت دروازه رفت. گفتم این خطای دید را به وجود می‌آورد. 
به هرحال از پاس گل مهدی ترابی هم تشکر می‌کنم که استادانه سانتر کرد.

کنعانی‌زادگان: بله، گل اول پرسپولیس را من زدم/ شادی‌ام را به دوستم تقدیم کردم که تازه فوت کرده است

مهدی ترابی هم مدعی شد که صحنه آهسته گل را در رختکن ندیده است اما تو گفته‌ای که «گل را من زدم.»
داداش اصلاً مهم نیست! اینکه پرسپولیس گل زد. اینکه ما بردیم و حالا با پیروزی و اعتماد به نفس بالاتری به آسیا می‌رویم؛ مهم این است، اما…

اما چه؟!
گل اول پرسپولیس به نساجی مازندران را من زدم.

 

راستی شادی گل تو را کامل ندیدیم. ماجرای پیراهن چه بود؟
راستش به تازگی یک دوست نازنین و ۱۰ ساله‌ام را از دست دادم.

تسلیت می‌گویم. اسم آن مرحوم چه بود؟
خدا رحمتش کند. دکتر سیروس احدی که ۳۵ سال بیشتر نداشت و تازه هم نامزد کرده بود. قرار بود مراسم عروسی‌اش برگزار شود که همه ما را داغدار کرد.

اهل خوزستان بود؟
نه سیروس اهل کرج و دکتر داروساز بود. داروخانه داشت و متأسفانه سکته کرده و دار فانی را وداع گفت. می‌خواستم شادی گلم را به آن مرحوم تقدیم کنم که این کار را انجام دادم. واقعاً برای او زود بود که فوت کند و از دنیا برود.

بازی با نساجی مازندران در مجموع چطور بود. این دیدار یک مقدار حاشیه هم داشت که با اخراج سرمربی این تیم توأم بود!
نساجی تیم پرطرفدار و دوست‌داشتنی است اما خداوکیلی ما سرتر بودیم. خیلی موقعیت داشتیم که از دست رفت و شاید می‌توانستیم با اختلاف گل بسیار بالایی برنده این دیدار شویم. با این وجود آنها هم ضد فوتبال بازی نکردند و خدا را شکر که با سه امتیاز از زمین خارج شدیم.

این برد چقدر می‌تواند به موفقیت شما در هند کمک کند؟
به هر حال تیم ما با برد و پیروزی راهی هند و لیگ قهرمانان آسیا می‌شویم. این خیلی روحیه‌بخش است.

سپاهان اصفهان رقیب اصلی شما در این فصل است. این حرف را قبول داری؟
سپاهان تیم خوبی است اما تمرکز ما روی بازی‌های پرسپولیس است. ما توجهی به بازی تیم‌های دیگر نمی‌کنیم، هرچند برای همه رقیبان احترام قائل هستیم.

در لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنی کدام حریف برای شما سرسخت‌تر باشد؟
در لیگ قهرمانان آسیا حریف آسانی وجود ندارد. بهترین‌های قاره آسیا به این رقابت‌ها می‌آیند و همه هم دنبال صعود به مراحل بالاتر و حتی قهرمانی هستند. البته ما هم پرسپولیس هستیم و در ۴ سال گذشته ۲ بار فینالیست آسیا شدیم. قطعاً حریفان روی تیم ما هم جور دیگری حساب باز می‌کنند. خودمان هم می‌خواهیم این بار طلسم را شکسته و عنوان قهرمانی آسیا را جشن بگیریم.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار