۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱

ماجرای عجیب دختری که میو میو می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، این دختر ۲۰ ساله مانند گربه ها زندگی می کند و تمام رفتارش مانند گربه هاست او که مانند گربه زندگی می کند این روزها در کشور نروژ طرفداران زیادی پیدا کرده است.نانو، دختر بیست ساله ی اهل نروژ ادعا می ...

ماجرای عجیب دختری که میو میو می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، این دختر ۲۰ ساله مانند گربه ها زندگی می کند و تمام رفتارش مانند گربه هاست او که مانند گربه زندگی می کند این روزها در کشور نروژ طرفداران زیادی پیدا کرده است.نانو، دختر بیست ساله ی اهل نروژ ادعا می کند که اصلاً انسان نیست بلکه گربه ایست که در قالب گونه ای اشتباه پا به دنیا گذاشته است! تمایلات گربه ای او که از سن ۱۶ سالگی خود را نشان دادند عبارت اند از حس شنوایی و بینایی عالی، تنفر از آب و توانایی برقرار ارتباط از طریق ایجاد صدای «میو میو». نانو حتی سعی می کند در تاریکی موش شکار کند!

نخستین بار داستان نانو طی گزارشی ویدئویی از شبکه ی یوتیوب نروژیِ NRK P3 Verdens Rikeste Land منتشر شد. در این مصاحبه نانو درحالی که یک جفت گوش تیز و یک دم مصنوعی پوشیده است، درباره ی شرایط خود صحبت می کند و می گوید:وقتی ۱۶ ساله بودم پزشکان و روانشناسان متوجه شدند مشکلی دارم. در زمان تولدم هم نقصی ژنتیکی داشتم. البته از کودکی همیشه رفتارهای گربه سانان را از خود نشان می دادم اما در نوجوانی عملاً به آن پی بردم. کاملاً مشخص است؛ وقتی خرخر و میو میو می کنم و روی چهاردست وپا راه می روم حتماً گربه هستم.

ماجرای عجیب دختری که میو میو می کند

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار