۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰

ماجرای دعوت نشدن دو ستاره پرسپولیس به تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از خبر ورزشی، قرارداد یک ساله میلاد سرلک با پرسپولیس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و تا این لحظه هم این بازیکن قراردادش را به صورت رسمی تمدید نکرده است. او پس از پیوستن در تابستان سال...

پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از خبر ورزشی، قرارداد یک ساله میلاد سرلک با پرسپولیس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و تا این لحظه هم این بازیکن قراردادش را به صورت رسمی تمدید نکرده است.

او پس از پیوستن در تابستان سال ۱۳۹۹ به پرسپولیس توانست پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند. هافبک سرخپوشان پایتخت طی ۳ فصل گذشته عملکرد قابل قبولی در این تیم داشت تا تبدیل به یکی از چهره‌های اصلی این تیم شود. میلاد سرلک خیلی زود به پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس رسید و به تیم ملی هم دعوت شد. نکته قابل تأمل آن که سال گذشته پس از دعوت به تیم ملی، هافبک ملی پوش پرسپولیس (در آن مقطع) با توجه به حضور در لیست بازیکنان دراگان اسکوچیچ خواستار فعال شدن بند مالی مربوط به ملی‌پوشان تیم شده است تا مبلغ قراردادش به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. درویش نیز با درخواست‌های مالی سرلک موافقت کرد تا سرلک به او قول ماندن در پرسپولیس را بدهد. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس قرارداد هافبک تیم ملی ایران را قبل از پایان فصل تمدید کرد تا با فشار هواداران در انتهای فصل روبه‌رو نشود.

سعید صادقی اما به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و دوم به پرسپولیس پیوست. او پس از مذاکرات فشرده‌ای که با پرسپولیس داشت قرارداد خود را با قرمزها نهایی کرد تا در لیگ بیست و دوم پیراهن قرمز این تیم را بر تن کرده و مجددا شاگرد یحیی گل‌محمدی شود. صادقی در فصل تازه به اتمام رسیده یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود که با تیم جدیدش در قهرمانی هم دبل کرد. این وینگر ۲۹ ساله برخلاف میلاد سرلک از لحاظ مبلغ قرارداد نیازی به دعوت به تیم ملی نداشت و ندارد. درباره قیمت قرارداد او در فصل گذشته هم گمانه‌زنی‌های زیادی شده است که البته رقم سالی ۱۸ میلیارد تومان با آپشن، به گمانه‌زنی‌ها نزدیک تر است. ظاهرا پایه قرارداد ۱۴ میلیارد تومان است اما تردیدی نیست سعید صادقی گران‌ترین بازیکن پرسپولیس در لیگ بیست و دوم بوده است.

حالا عدم دعوت این دو بازیکن کلیدی و فیکس پرسپولیس به ضرر قهرمان است یا به سود این تیم؟ این احتمال وجود دارد که عدم دعوت میلاد سرلک و سعید صادقی باعث جدایی این دو بازیکن از پرسپولیس شود. میلاد سرلک و سعید صادقی هر دو در پایان قرارداد خود با پرسپولیس با پیشنهادات خوبی مواجه شده‌اند. گفته می‌شود یکی از این دو با پیشنهاد بسیار خوبی از لیگ قطر مواجه شده که با توجه به دلاری بودن آن حداقل دو برابر پیشنهاد پرسپولیس است.

شاید یکی از دلایل اصلی حضور میلاد سرلک و سعید صادقی در پرسپولیس دعوت به تیم ملی و بازی در جام ملت‌های آسیا (در دی ماه سال جاری) بوده باشد اما با این وضعیت به نظر می‌رسد اولویت این دو ستاره شناخته شده دیگر مبلغ قرارداد و مسائل مالی باشد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار