۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵

ماجرای حمله جنجالی مرد استقلالی به یحیی گل محمدی چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علی چینی بازیکن اسبق استقلال درباره برد یک بر صفر استقلال مقابل ذوب آهن و صدرنشینی این تیم همچنین دلخوری اصفهانی ها بابت جمله فرهاد مجیدی در واکنش به صحبتهای مهدی تارتار اظهاراتی را مطرح کرد: شنید...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علی چینی بازیکن اسبق استقلال درباره برد یک بر صفر استقلال مقابل ذوب آهن و صدرنشینی این تیم همچنین دلخوری اصفهانی ها بابت جمله فرهاد مجیدی در واکنش به صحبتهای مهدی تارتار اظهاراتی را مطرح کرد:

شنیدید که نسبت به سبک بازی استقلال انتقادات مطرح شده است؟

استقلال فصل ویژه ای را شروع کرده است. متفاوت با سال‌های گذشته. توانسته تیم های مدعی را پشت سر بگذارد و در صدر بی‌رقیب بماند. همین بی‌رقیب بودن استقلال باعث شده همه آنهایی که از این وضعیت خوشحال نیستند بخواهند به نوعی استقلال را زیر سوال ببرند.

استقلال بهترین خط حمله را دارد. بهترین خط دفاع را دارد، بیشترین برد را داشته، اصلاً باخت نیاورده، اولین تیمی بوده که از امتیاز ۴۰ رد شده و در اکثر بازی های بیرون خانه پیروز بوده. اینها همه ویژگی‌های این تیم است که ظاهرا به خیلی ها برخورده. ضمن اینکه هر تیمی مقابل استقلال قرار می گیرد می آید تا با بازی بسته حداقل یک مساوی بگیرد و همین بازی بسته روی بازی استقلال تاثیر منفی می‌گذارد و نمی‌گذارد استقلال زیبا فوتبال کند. گرچه به فوتبال زیبا که امتیاز نمی‌دهند.

در مواجهه با این انتقادات چه توصیه ای به فرهاد مجیدی دارید؟

به فرهاد مجیدی می‌گویم که اصلا به انتقادات گوش نکند چون مسیر درست است. از پیشکسوتان هم خواهش می‌کنم از استقلال انتقاد نکنند. من و خیلی از پیشکسوتان تمام قد پشت فرهاد ایستاده‌ایم چون نمی‌خواهیم بگذاریم دوباره مهره سوزی رخ دهد. قبلاً بازیکنان بزرگی را روی نیمکت داشتیم که متاسفانه به خاطر همین مسائل نتوانستند ادامه دهند ولی مجیدی با این کاریزمایی که دارد حتی می تواند سرمربی تیم ملی باشد.

حرف تارتار کودکانه بود نه فرهاد/ مربی پرسپولیسی برای توجیه باخت تیمش فرافکنی کرده است/ مجیدی می تواند سرمربی تیم ملی باشد

مهدی تارتار گفت ۹۰درصد مالکیت توپ در بازی با استقلال از آن تیمش بوده و مجیدی هم در واکنش به این حرف اعلام کرد شما توپ را با خودتان به اصفهان ببرید. همین باعث شد باشگاه ذوب آهن بیانیه بدهد که مجیدی به مردم اصفهان توهین کرده و باید عذرخواهی کند؟

قبل از هرچیز من به دوست عزیزم تارتار می گویم با این تجربه ای که دارد عجیب است که چنین حرفی را مطرح کرده! کجای دنیا به فوتبال مالکانه امتیاز می‌دهند؟ کسی به فوتبال مالکانه یک ارزن هم امتیاز نمی‌دهد. شما اگر ۹۸ درصد مالکیت توپ را هم داشته باشید در نهایت تیمی برنده است که گل زده و سه امتیاز را برده و به نظرم تارتار دنبال فرافکنی است. می‌توانست بگوید ما خوب بازی کردیم و حقمان شکست نبود.

اما در بیانیه آمده حرفهای مجیدی کودکانه و سخیف بوده است؟

اتفاقاً حرف کودکانه حرف سرمربی ذوب‌آهن است که باشگاهشان بیانیه داده! او برای اینکه خودش را از زیر بار دو شکست متوالی به استقلال خارج کند خواسته از این طریف فرافکنی کند.

به نظر شما مجیدی به مردم اصفهان توهین کرده است؟
اصلاً بی احترامی نکرده. او به مردم اصفهان کاری ندارد. حرف بدی نزده. آنها می‌خواستند استقلال امتیاز را نگیرد ولی استقلال رفت و برگشت ۶ امتیاز از این تیم گرفت. اتفاقا مجیدی حرفه‌ای گری کرده و فوتبالی جواب داده ولی می‌خواهند برایش حاشیه بسازند. اینکه گفت توپ را ببرید حرف بدی نیست. امتیاز برای استقلال توپ برای شما. ظاهراً باشگاه ذوب‌آهن می‌خواهد خودش حاشیه ایجاد کند وگرنه قطعا مردم اصفهان از این موضوع ناراحت نشده اند. این رفتار یعنی بازی با اذهان عمومی.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار