۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳

لیورپول ایران در پایان فصل تک رقمی خواهد شد

بازیکن تیم نساجی گفت: من واقع بین هستم و مطمئن هستم بی شک لیورپول ایران در پایان فصل جایگاه تک رقمی در جدول مسابقات خواهد داشت. خبرورزشی – مجتبی ممشلی مدافع با تجربه نساجی مازندران پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود این روزها با ...

لیورپول ایران در پایان فصل تک رقمی خواهد شد

بازیکن تیم نساجی گفت: من واقع بین هستم و مطمئن هستم بی شک لیورپول ایران در پایان فصل جایگاه تک رقمی در جدول مسابقات خواهد داشت.

لیورپول ایران در پایان فصل تک رقمی خواهد شد

خبرورزشی – مجتبی ممشلی مدافع با تجربه نساجی مازندران پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود این روزها با انگیزه هر چه تمامتر به همراه شاگردان ساکت الهامی تمرین می کند تا در ادامه راه سخت لیگ بتواند بار دیگر شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارد. با مدافع تازه از بند مصدومیت رهایی یافته نساجی گفتگویی انجام داده‌ایم که می‌خوانید.

ملوان با یک برد اقتصادی شما را از گردونه رقابت‌های جام حذفی خارج کرد.
متاسفانه مقابل ملوان بندر انزلی یک روز بد فوتبالی را پشت سر گذاشتیم وگرنه پتانسیل نساجی بالاتر از آن چیزی است که در مقابل ملوان شاهد بودید.

احساس می‌شد ملوان را دست کم گرفته‌اید.

دست کم گرفتن ملوان را قبول ندارم چرا که چندین روز قبل از مسابقه کادر فنی به دفعات به ما گوشزد کرده بودند که بازی سختی مقابل حریف گیلانی داریم. باید پذیرفت ملوان تیمی ریشه دار و قابل احترام است و مقابل ما نیز بسیار جنگنده ظاهر شد اما همانطور که گفتم در بازی با ملوان روز فوتبالی ما نبود.

با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در بازی‌های دوستانه موفق به گلزنی هم شده‌ای؛ فکر می‌کنی چه زمانی وارد ترکیب شوی؟
اگرچه چند وقت است به همراه دیگر هم تیمیهای خود مشغول تمرین هستم اما منتظرم به شرایط ایده‌آل بدنی برسم تا در صورت صلاحدید کادر فنی بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم.

با آمدن ساکت الهامی تیم تا چه میزان دچار تغییرات مثبت شده است؟
خدا را شکر با پیوستن ساکت الهامی شوک مثبت به تیم وارد شد چرا که ایشان و همکارانش نه تنها از نظر فنی تیم را دچار تحول کرده‌اند بلکه از نظر روحی روانی نیز بسیار تاثیر گذار بوده‌اند. خوشبختانه آقای الهامی و همکارانشان با جان و دل برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و بی‌شک این کوشش ها بدون نتیجه نخواهد ماند

هنگام بازی‌های نساجی جنب و جوش فراوانی از روی سکوها داری.
خب من بازیکن این تیم هستم و باید هرچه توان دارم برای موفقیت تیمم خرج کنم خواه در زمین بازی باشم خواه روی نیمکت چرا که هیچ چیزی با اهمیت تر از موفقیت نساجی برای من نیست.

از دیدار پیش روی‌تان با مس رفسنجان برایمان بگویید.
قطعاً بازی سختی پیش رو داریم و لذا همگی با جان و دل برای موفقیت در این بازی تلاش خواهیم کرد تا ان شاالله دست پر از رفسنجان برگردیم.

هوادارانتان نگران پایان فصل هستند فکر می کنید جایگاه نساجی در پایان فصل در کجای جدول باشد؟
همواره برای هواداران خونگرم نساجی احترام خاصی قائل بوده و هستم اما من واقع بین هستم و مطمئن هستم بی شک لیورپول ایران در پایان فصل جایگاه تک رقمی در جدول مسابقات خواهد داشت.

منبع: خبرورزشیخبر ورزشی

مطالب مرتبط