۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹

لیست سیاه ساپینتو لو رفت/ احتمال اخراج یک استقلالی توسط ساپینتو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز؛ مهدی مهدی پور هافبک استقلال که در حال حاضر مصدوم و دور از ترکیب استقلال است بر سر مسائل مالی و پاداش بردهای استقلال با حسین حسینی و چند بازیکن دیگر استقلال درگیری لفظی داشته و...

ریکاردو ساپینتو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز؛ مهدی مهدی پور هافبک استقلال که در حال حاضر مصدوم و دور از ترکیب استقلال است بر سر مسائل مالی و پاداش بردهای استقلال با حسین حسینی و چند بازیکن دیگر استقلال درگیری لفظی داشته و این اخبار توسط مترجم استقلال به گوش ساپینتو رسیده است.

 

گویا این بازیکن خواستار مبلغ بیشتری از برخی بازیکنان استقلال شده و حسینی و چشمی نیز به عنوان کاپیتان‌های تیم به گفته‌هایش واکنش نشان دادند و این درگیری لفظی بسیار شدید بوده تا جاییکه این اتفاقات حاشیه‌ای با عصبانیت ساپینتو روبرو شده است.

 

سرمربی استقلال پس از با خبر شدن از این اتفاقات اعلام کرده که در مورد این بازیکن تصمیم گیری می‌کند و از آنجا که ایجاد حاشیه برای این مربی بسیار با اهمیت است و وی با شنیدن و یا دیدن کوچکترین موضوع با نفرات تیمش برخورد می‌کند اعلام کرده که بزودی در مورد این بازیکن اعمال نظر خواهد کرد و از تخلفش به سادگی نمی‌گذرد.

 

با توجه به شناخت از سرمربی استقلال احتمال منع وی از تمرینات و جریمه نقدی برای وی وجود دارد مگر اینکه مهدی‌پور پیش از تصمیم ساپینتو توضیحات کافی را برای دفاع از خودش داشته باشد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط