۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰

لیست خروجی های قرمزها لو رفت!/ خداحافظی این ستاره ها از جمع سرخ پوشان؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز؛ در حالی که اردوی تیم تراکتور از ۲۰ آبان در شهر آنتالیا برپا شده است مدیرعامل و سرمربی تیم در خصوص نقل و انتقالات در نیم فصل چندین جلسه برگزار کرده‌اند. مدیرعامل باشگاه نتایج ا...

ادعای تراکتوری ها پس از فاجعه بازی با پرسپولیس | ادعای عجیب و جنجالی این تراکتوری برای فرار پرسپولیس از زمین ! / پرسپولیس تنبیه شود!!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز؛ در حالی که اردوی تیم تراکتور از ۲۰ آبان در شهر آنتالیا برپا شده است مدیرعامل و سرمربی تیم در خصوص نقل و انتقالات در نیم فصل چندین جلسه برگزار کرده‌اند. مدیرعامل باشگاه نتایج این جلسات را به هیات مدیره انتقال داده و قرار است خواسته‌های سرمربی را برآورده کنند. این در حالی است که تراکتوری‌ها تقریبا هیچ جای خالی ندارند از این رو تغییر در جمع بازیکنان این تیم بدون شک با جدایی چند بازیکن همراه خواهد شد. این در حالی است که خبر می‌رسد در بین بازیکنان تیم تراکتور چند ناراضی وجود دارد و خواهان جدایی هستند.

 

علی‌اکبر ذوالمجیدیان، مدیر تیم تراکتور در این مورد به خبرنگار میدان گفت: نفراتی که نتوانند نظر مثبت سرمربی را جلب کنند، از جمع ما خدا خواهند شد. از طرفی تا این لحظه هیچ بازیکنی درخواست جدایی نداده است؛ چرا که هنوز نقل و انتقالات نیم فصل فرا نرسیده و تمامی نفرات با ما قرار داد دارند. از این رو فعلا تمرکز خود را روی تمرینات گذاشته، در زمان مناسب در مورد لیست بازیکنان اقدام خواهیم کرد.

 

در مورد تیم تراکتور بد نیست بدانید این تیم در اردوی ترکیه تغییرات تاکتیکی زیادی داشت و احتمالا از این پس با سیستم۴-۲-۳-۱ بازی می‌کند تا هم در دفاع مستحکم‌تر باشد و هم توپ‌رسانی از منطقه خودی تا یک سوم دفاعی حریف با سرعت بیشتری صورت گیرد. اینطور به نظر می‌رسد که بردیف در نظر دارد علاوه بر ارسال از جناحین روی بازی نفوذی و طراحی بازیکنان میانی حساب بیشتری باز کند. این در حالی است که تیم تراکتور تا پیش از این برنامه‌ای جز سانتر از جناحین نداشت و حتی در اغلب بازی‌ها تا آستانه شکست پیش می‌رفت و حتی می‌توان گفت با خوش‌شانسی برنده می‌شد یا مساوی می‌گرفت.
همین عدم هماهنگی بازیکنان با دستورات تاکتیکی بردیف و ناتوانی در اجرای فرامین او، باعث شد این مربی در اغلب بازی ها از بازیکنانش گله کرده و عملکردشان را زیر سوال ببرد.

 

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار