۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳

لیست جدید گل محمدی لو رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال فولاد رفت که این دیدار با برتری قرمزهای پایتخت به پایان رسید. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال خرید بازیکنان جدید است تا با خر...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال فولاد رفت که این دیدار با برتری قرمزهای پایتخت به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال خرید بازیکنان جدید است تا با خرید نیروهای جدید نقاط ضعف تیم را برطرف کند.

در این مدت خبرهای بسیاری درباره پیوستن بازیکنان جدید از تیم های اروپایی به جمع قرمزها به گوش رسید اما ظاهرا یحیی گل محمدی با تغییر لیست اولیه به دنبال بازیکنان جدید است و لیست جدیدی را در اختیار مسئولان باشگاه قرار داده است.

مدتی است که پرسپولیس به دنبال بازیکن فولاد است اما جواد نکونام در اینباره گفت: «کل تیم ما بازیکن ندارد که بخواهیم بدهیم. شمیبا را اگر بیرون بگذاریم چه کسی را بازی بدهیم؟ ۲ سال است که بازیکن جذب نکرده‌ایم و تیم‌های دیگر اگر بازیکن نگیرند و گران قیمت هم نباشد، صدایشان درمی‌آید. می‌خواهیم که تیم‌های دیگر به ما کمک کنند، چون نماینده فوتبال ایران در آسیا هستیم و اگر خدایی ناکرده نتیجه نگیریم به ضرر فوتبال ایران و سهمیه آن در سال آینده می‌شود.»

به این ترتیب بحث حضور این مهاجم برزیلی در پرسپولیس هم منتفی شد. پیش از این باشگاه تراکتور هم اعلام کرده بود به پیمان بابایی برای پیوستن به پرسپولیس رضایتنامه نمی‌دهد تا سرمربی پرسپولیس علنا روی نام این۲ بازیکن در لیست خریدش خط قرمز بکشد.

براساس این گزارش،  گل محمدی باید در لیست خرید خود نام چند مهاجم دیگر را اضافه کند و امیدوار باشد تا مدیران باشگاه موفق به جذب یکی از آنها شوند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط