۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸

لژیونر محبوب ایرانی، ستاره اروپایی شد / بازگشت جهانبخش به کجا رسید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، لژیونر محبوب ایرانی، ستاره اروپایی شد / بازگشت جهانبخش به کجا رسید؟ نشریه «Takvim» ترکیه خبر داد مدیران باشگاه بایرلورکوزن آماده فروش سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش خود در نقل و انتقالات زمستانی هستند....

سردار آزمون

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، لژیونر محبوب ایرانی، ستاره اروپایی شد / بازگشت جهانبخش به کجا رسید؟ نشریه «Takvim» ترکیه خبر داد مدیران باشگاه بایرلورکوزن آماده فروش سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش خود در نقل و انتقالات زمستانی هستند.

طبق گزارش‌های رسیده مدیران باشگاه لورکوزن این بازیکن را برای فروش گذاشتند و باشگاه گالاتاسرای مشتری این مهاجم است.

مدیران باشگاه گالاتاسرای منتظر تایید کادرفنی خود هستند تا

را به خدمت بگیرند. سردار آزمون زمستان گذشته از زنیت به لورکوزن با مبلغ ۲۰ میلیون یورو منتقل شد.

سردار آزمون در ابتدای حضورش در لورکوزن با مصدومیت مواجه شد و نتوانست چندین ماه بازی کند.

سردار آزمون در یک سال گذشته برای تیم آلمانی تنها ۱۸ بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است.

جهانبخش با استراحت کامل برمی‌گردد

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش در آن عضویت دارد، سه روز قبل در دیدار خانگی مقابل تیم نایمخن به پیروزی دو بر صفر دست یافت و صدرنشین ماند و باید از ساعت ۱۴:۴۵ فردا یکشنبه نیز در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ اردیویسه هلند مقابل تیم رده چهارمی توئنته قرار بگیرد.

علیرضا جهانبخش که تجربه حضور در نایمخن را دارد، در دیدار اخیر فاینورد برابر این تیم فرصت بازی به دست نیاورد و به طور کامل نیمکت‌نشین بود، اما بعید نیست در مسابقه حساس فردا برابر توئنته که یکی از مدعیان قهرمانی لیگ اردیویسه است، دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش برگردد.

بنابر نوشته سایت هواداری فاینورد، آرنه اسلات، سرمربی این تیم، با وجود نمایش خوبی که در مسابقه هفته قبل مقابل نایمخن داشتند و به برتری رسیدند، تیمش را احتمالا با دو تغییر در دیدار فردا برابر توئنته به زمین می‌فرستد که یکی از آنها علیرضا جهانبخش خواهد بود و این بازیکن ایرانی دوباره فرصت درخشش در لیگ هلند را پیدا می‌کند.

جهانبخش که در ۱۳ مسابقه فصل جاری لیگ اردیویسه هلند به‌عنوان یار ثابت یا تعویضی فرصت بازی به دست آورده و توانسته یک گل به ثمر رساند و سه پاس گل بدهد، این شانس را دارد تا برخلاف دیدار رفت که به‌طور کامل نیمکت‌نشین بود، فردا از ابتدا بازی کند یا حداقل به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین برود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار