۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸

لژیونری که در لیگ یک هم بازی نمی‌کند!/ آینده مبهم هافبک دفاعی خلاق که چشم امید به تیم ملی دارد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،لژیونری که در لیگ یک هم بازی نمی‌کند!/ آینده مبهم هافبک دفاعی خلاق که چشم امید به تیم ملی دارد!. در حالی‌ که سعید عزت‌اللهی این روزها در تمرینات وایله شرکت می‌کند و قصد دارد که به‌زودی مقصد خود را ...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،لژیونری که در لیگ یک هم بازی نمی‌کند!/ آینده مبهم هافبک دفاعی خلاق که چشم امید به تیم ملی دارد!. در حالی‌ که سعید عزت‌اللهی این روزها در تمرینات وایله شرکت می‌کند و قصد دارد که به‌زودی مقصد خود را مشخص کند، خیلی ها می گفتند این بازیکن در هفته اول لیگ دانمارک بازی خواهد کرد. اما عزت اللهی در فهرست وایله قرار ندارد و همچنین تا زمانی که تکلیفش برای فصل جدید مشخص نشود، قصد ندارد که برای این تیم دانمارکی به میدان برود.

مشخص نیست عزت اللهی چه مسیری را در فوتبال طی می کند. او از زمانی که لژیونر شد، روند مثبتی را طی نکرد؛ یعنی داستانی برای او اتفاق نیفتاد که بگوییم پیشرفت قابل توجهی داشته است.

شاید اگر حضور عزت اللهی در بازی های تیم ملی نبود، او به طور کلی فراموش می شد! با این همه سعید، جزو بازیکنانی است که از نظر فنی، اغلب مربیان قبولش دارند و در پست هافبک دفاعی نیز بسیار مطمئن عمل می کند اما در انتخاب تیم های خارجی، متاسفانه دستاورد خاصی نداشته است.

گفته می شود مذاکرات سعید عزت اللهی با ۳ تیم در جریان است و باشگاه وایله نیز مذاکره برای دریافت رقم رضایت نامه را پیش می‌برد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار