۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴

لژیور ملی پوش، استقلالی شد / عشقم استقلال است و السلام!! / اگر به ایران بیام فقط با استقلال / آجورلو جایگزین شاه ماهی رو انتخاب کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، لژیور ملی پوش، استقلالی شد / عشقم استقلال است و السلام / اگر به ایران بیام فقط با استقلال / آجورلو جایگزین شاه ماهی رو انتخاب کرد! ظاهرا مدیران استقلال مذاکراتی را با سعی...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، لژیور ملی پوش، استقلالی شد / عشقم استقلال است و السلام / اگر به ایران بیام فقط با استقلال / آجورلو جایگزین شاه ماهی رو انتخاب کرد! ظاهرا مدیران استقلال مذاکراتی را با سعید عزت‌اللهی انجام داده‌اند ولی این بازیکن اعلام کرده که فعلا قصد ندارد به ایران بیاید.

تیر خلاص به استقلالی‌ها با قول و قرار هافبک لژیونر/ در ایران فقط برای یک تیم بازی می‌کنم!

البته سعید عزت‌ اللهی پیش از این به قربان بردیف اعلام کرده بود در ایران فقط برای تراکتور بازی می‌کند.

زمانی که قربان بردیف برای مذاکره با مدیران تراکتور دو شب به ایران آمده بود، با سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی دیدار داشت. یک شب سردار آزمون نشست صمیمانه‌ای با بردیف داشت و شب دیگر هم سعید عزت‌اللهی به دیدار سرمربی سابقش رفت.

در این نشست سعید عزت‌اللهی خطاب به قربان بردیف گفته بود: فعلا قصد ندارم به فوتبال ایران بیایم ولی در ایران فقط برای تراکتور بازی می‌کنم چون دوست دارم از شما چیزهای بیشتری یاد بگیرم.

لژیور ملی پوش، استقلالی شد / عشقم استقلال است و السلام / اگر به ایران بیام فقط با استقلال / آجورلو جایگزین شاه ماهی رو انتخاب کرد!

لژیور ملی پوش، استقلالی شد / عشقم استقلال است و السلام / اگر به ایران بیام فقط با استقلال / آجورلو جایگزین شاه ماهی رو انتخاب کرد!

سردار آزمون در روستوف و روبین کازان با قربان بردیف همکاری کرده بود و سعید عزت‌اللهی هم در تیم روستوف سابقه همکاری با این سرمربی سرشناس فوتبال روسیه را دارد.

سعید عزت اللهی چند فصلی است به عنوان لژیونر شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و چند باری هم باشگاه عوض کرده که همین موضوع باعث شده شایعاتی درباره بازگشت او به فوتبال ایران در سال منتهی به جام جهانی منتشر شود.

با این حال سعید عزت‌اللهی همچنان قصد دارد خارج از کشور فوتبالش را ادامه دهد و به گفته خودش اگر به ایران هم بیاید، به تیم تراکتور می‌رود تا دوباره زیر نظر سرمربی سابقش کار کند.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

4 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

ایرانی

۰۶ تیر ۱۴۰۱


سردار تو نگو من بهترین...از فوتبال در حد مسی هم بشی بی اخلاق باشی شاشیدم به روزمت

سالار.م

۰۶ تیر ۱۴۰۱


تو مبارک عشقت و عشقت هم مبارک تو... اگه خیلی راست میگی و ریا نمیکنی که خارج رو ول کن و بیا در آغوش عشقت.حال عشقت این روزا زیاد خوب نیست و فصل جدید هنوز شروع نشده رفتن لونه موش خریدن. بیا و به دادشون برس آقای عشق دوست...

مهدی م

۰۶ تیر ۱۴۰۱


ازالان معلومه چه آفتابپرستیع

پدرام

۰۶ تیر ۱۴۰۱


ابنم لنگیه شک نکنید تو اردو تیم ملی همش با بازیکنان لنگ میپره

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار