۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲

له شدن پراید در تصادف با خاور!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره حادثه تصادف در بزرگراه آزادگان اظهار داشت: این حادثه حوالی بامداد شب گذشته در بزرگراه آزادگان مسیر جنوب به شمال نرسیده به بزرگراه فتح به وقوع...

رهایی سرباز کرجی از دست گروگان گیران با پرداخت 200 میلیون تومان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره حادثه تصادف در بزرگراه آزادگان اظهار داشت: این حادثه حوالی بامداد شب گذشته در بزرگراه آزادگان مسیر جنوب به شمال نرسیده به بزرگراه فتح به وقوع پیوسته است.

 وی افزود: نیروهای یک ایستگاه آتش نشانی پس از اطلاع از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ به محل حادثه اعزام شدند و مشخص شد که یک دستگاه خاور با دو سواری پراید برخورد کرده است.

 سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این دستگاه خاور پس از برخورد با دو سواری پراید واژگون شده و دچار نشت شدید گازوئیل بود که نیروهای آتش نشانی سریع ایمن سازی محل را در دستور کار قرار دادند.

 وی با اشاره به اینکه این حادثه یک مصدوم بر جای گذاشته که تحویل نیروهای اورژانس شده است، گفت: علت حادثه توسط نیروهای پلیس راهور در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار