۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸

لغو مراسم سالیانه بهترین‌های آسیا

 با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مراسم بهترین ها در سال 2021 که قرار بود در دوحه برگزار شود لغو شده است و طبیعی است دلیل آن شیوع ویروس کووید 19 باشد. 

لغو مراسم سالیانه بهترین‌های آسیا

به گزارش “ورزش سه”، کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه ای رسما لغو برگزاری این مراسم را اطلاع رسانی کرده است. در این بیانیه می خوانیم:«با ادامه بیماری همه‌گیر کووید ۱۹ که به شدت بر زندگی و معیشت مردم در سراسر جهان و آسیا تأثیر گذاشته، کنفدراسیون فوتبال آسیا و اتحادیه فوتبال قطر اذعان داشتند که برگزاری چنین مراسمی به ویژه در زمانی که میلیون‌ها نفر از جمله کسانی که زندگی‌شان را وقف فوتبال آسیا و فراتر از آن کرده‌اند، جان‌شان را از دست داده‌اند، درست نیست».

 

و در ادامه این بیانیه می خوانیم:« بنابراین، برای دومین سال متوالی، کمیته اجرایی AFC موافقت کرد این مراسم را که برگزاری‌اش برای ماه نوامبر ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بود، لغو کند و تصمیم گرفت اتحادیه فوتبال قطر هم چنان به عنوان میزبان دوره بعدی مراسم معرفی بهترین‌های فوتبال آسیا که در سال ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد، باقی بماند که برگزاری‌اش به ماه ژانویه ۲۰۲۳ منتقل می‌شود.»

 

پیش از این کووید ۱۹ در آسیا موجب لغو بسیاری از مسابقات آسیایی شده بود که می توان به جام ملت های نوجوانان و جوانان آسیا و هم چنین جام ملت های فوتسال آسیا هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان اشاره کرد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار