۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴

لبخند مورینیو و ستاره ایتالیایی به شایعات (عکس)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پس از اینکه مدیر ورزشی باشگاه رم یعنی تیاگو پینتو اخیراً اعلام کرد نمی‌تواند تضمین کند که نیکولو زانیولو فصل آینده نیز لباس این تیم را بر تن کند، این ستاره ایتالیایی در کانون توجه قرار گرفته و شایع...

لبخند مورینیو و ستاره ایتالیایی به شایعات (عکس)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پس از اینکه مدیر ورزشی باشگاه رم یعنی تیاگو پینتو اخیراً اعلام کرد نمی‌تواند تضمین کند که نیکولو زانیولو فصل آینده نیز لباس این تیم را بر تن کند، این ستاره ایتالیایی در کانون توجه قرار گرفته و شایعاتی درباره او شنیده شده است.

گفته می‌شود که دو باشگاه یوونتوس و تاتنهام به شدت شرایط جذب نیکولو زانیولو را بررسی می‌کنند و قصد دارند این بازیکن را در تابستان پیش رو به خدمت بگیرند؛ این در حالی است که او تا سال ۲۰۲۴ با جالوروسی قرارداد دارد.

باشگاه رم امروز ویدئویی از تمرینات تیم ژوزه مورینیو منتشر کرد که در قسمتی از آن نیکولو زانیولو در کنار سرمربی پرتغالی در حال لبخند زدن است. احتمالاً باشگاه ایتالیایی این ویدئو را به این خاطر منتشر کرده تا از فشارهای اخیر روی زانیولو بکاهد.

از طرفی بعید به نظر می رسد که انتشار این ویدئو تصادفی بوده باشد و قطعاً همانطور که گفته شد باشگاه رم با هدف کاهش فشارها از زانیولو آن را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار