۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱

لابی وزیر جنگ اسرائیل علیه ایران

وزیر جنگ اسرائیل با اعضای ارشد اندیشکده بنیاد یهودی امور امنیت ملی در آمریکا دیدار و با آنها علیه ایران لابی کرده است.

لابی وزیر جنگ اسرائیل علیه ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از دیدار یکشنبه (امروز) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اعضای اندیشکده آمریکایی حامی این رژیم در تل‌آویو خبر دادند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» گزارش داد، بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم با اعضای ارشد اعزامی اندیشکده آمریکایی «بنیاد یهودی امور امنیت ملی» به تل‌آویو دیدار و علیه ایران رایزنی کرد.

طبق این گزارش، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این دیدار درباره اهمیت توافقات سازش عادی سازی این رژیم با برخی کشورهای عربی صحبت کرد.

روزنامه صهیونیستی جروازلم پست همچنین خبر داد که بنی گانتز همچنین با اعضای این اندیشکده مستقر در پایتخت آمریکا، درباره «چندین چالش از قبیل ایران» هم رایزنی کرد.

طبق گزارش این رسانه صهیونیستی، «بنیاد یهودی امور امنیت ملی» یک «لابی و اندیشکده حامی اسرائیل است».

رایزنی وزیر جنگ تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا علیه ایران در شرایطی انجام شده که طی هفته‌های اخیر رژیم صهیونیستی بارها ادعاهای درباره برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران مطرح کرده است.

چندی قبل نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی برای نشست مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شده بود که برنامه هسته‌ای ایران، «همه خطوط قرمز را نقض کرده است».

ادعاها درباره برنامه هسته‌ای ایران در شرایطی مطرح شده که روز یکشنبه (امروز) مدیر اداره کل اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی ادعاهای پیشین دیگر مقام‌های صهیونیست درباره فاصله اندک جمهوری اسلامی ایران با ساخت بمب اتم را رد کرد.

«تمیر هایمن» در مصاحبه با خبرگزاری «والا» به طور علنی اعلام کرد که ایران به هیچ عنوان به سطح اورانیوم غنی‌شده مورد نیاز برای ساخت یک سلاح اتمی نزدیک نشده است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار